21 LISTOPADA - ŚWIATOWY DZIEŃ TELEWIZJI I JUBILEUSZ PROJEKTU TV♥

Już po raz dwudziesty trzeci 21 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji. Dzień ten został ustanowiony w 1996 roku przez Organizację Narodów Zjednoczonych w dowód uznania roli, jaką pełni telewizja zwracając uwagę opinii publicznej na istotne kwestie gospodarcze i społeczne.

Co roku globalne organizacje ACT (Association of Commercial Television), egta (Association of TV and radio sales houses) oraz EBU (European Broadcaster Union) łączą siły w celu promowania święta telewizji na świecie.

W tym roku Światowy Dzień Telewizji obchodzony jest pod hasłem „różnorodność”. W szczególny sposób podkreślane są jej dwa wymiary:

  • różnorodność kontentu –  jakościowe, bezpieczne treści, które wzbudzają ciekawość i zaangażowanie  widzów,
  • różnorodność społeczna – temat coraz częściej podejmowany w produkcjach telewizyjnych i reklamach.

„Sposób konsumpcji mediów w erze digitalizacji nieustannie ewoluuje pod wpływem zmian, które zachodzą w stylu życia społeczeństwa dzięki nowy technologiom. Kluczowa dla widzów stała się swoboda, rozumiana jako szeroki wybór dopasowanych treści oraz możliwość ich konsumpcji w dowolnym miejscu i czasie. To właśnie różnorodność kontentu oraz dróg jego dotarcia do konsumenta stała się kierunkiem rozwoju telewizji, który możemy współcześnie obserwować na rynkach całego świata.” mówi Marcin Bogłowski, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego
TVN Media.

Podczas obchodów Światowego Dnia Telewizji temat różnorodności społecznej prezentuje i pogłębia artykuł „Różnorodność społeczna w reklamie” opublikowany w przeddzień Światowego Dnia Telewizji na platformie tv.tvnmedia.pl, link do artykułu: https://tv.tvnmedia.pl/roznorodnosc-spoleczna-w-reklamie/

21 listopada to jednocześnie trzeci jubileusz powstania pierwszej w Polsce platformy wiedzy i inspiracji tv.tvnmedia.pl, która jest częścią projektu tv♥ powołanego przez TVN Media. 

Platforma stanowi bogatą bazę ponad 550 publikacji, które są źródłem wiedzy i  aktualnych danych z Polski i ze świata, na temat efektywnej komunikacji marketingowej we współczesnym ekosystemie mediów.

Zbiór publikacji jest co tydzień poszerzany o nowe pozycje, aktualne wyniki badań, raporty oraz ciekawe inspiracje.

Trzeci rok działalności platformy tv.tvnmedia.pl to także kontynuacja owocnej współpracy ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR w ramach cykli #opiniejuroraeffie oraz #imaginationday. Projekty te na stałe wpisały się w świadomość branży, gromadząc unikalny kontent towarzyszący najważniejszym wydarzeniom rynkowym: konkursowi Effie Awards oraz Imagination Day.

Szczegóły projektu tv♥ można śledzić na bieżąco na profilach Facebook i Instagram @tvnmedia.pl.