TVN MEDIA WPROWADZA SWITCH_ON
– NOWY STANDARD W ZARZĄDZANIU KAMPANIĄ TV

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek Switch_On – technologię pozwalającą na podmianę spotów reklamowych w telewizji linearnej nawet godzinę przed zaplanowaną emisją. Rozwiązanie dostępne jest w formie nowoczesnej aplikacji mobilnej, która umożliwia zastępowanie spotów emitowanych w ramach kampanii kupionych w modelu cennikowym na kluczowych antenach TVN Grupa Discovery.

Switch_On jest innowacyjnym rozwiązaniem reklamowym oferowanym wszystkim Klientom Biura Reklamy TVN Media, dla których elastyczna rotacja komunikatów jest ważnym parametrem.
Sprawdź szczegóły.

Pozwala na podmianę spotu 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę. Spoty można zastępować w 11 stacjach z portfolio TVN Grupa Discovery: TVN, TVN7, TTV, TVN Style, TVN Turbo, TVN Fabuła, Travel Channel, Discovery Life, HGTV, Food Network, Metro. Reklamodawcy mogą na bieżąco optymalizować przekaz reklamowy w oparciu o własne dane sprzedażowe czy magazynowe, ale także obserwując otoczenie konkurencyjne czy warunki zewnętrzne (np. warunki atmosferyczne, poziom zachorowań).

„Switch_On daje reklamodawcom możliwość prowadzenia komunikacji reklamowej w telewizji linearnej z zachowaniem elastyczności, którą znali do tej pory z działań w kanałach Digital. Odpowiadamy tym samym na jeden z głównych trendów w obszarze nowoczesnej komunikacji w telewizji”. – mówi Piotr Tyborowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVN Media.

Architektura produktu odpowiada na wyzwania, z którymi mierzą się nasi Partnerzy z takich branż jak Retail, E-commerce, czy OTC, w przypadku których zarządzanie dużą liczbą reklam w krótkim czasie jest szczególnie istotne. Rozwiązanie Switch_On pozwala im skuteczniej realizować założone cele i trafniej odpowiadać na działania konkurencji w medium charakteryzującym się bardzo wysoką efektywnością.

„Naszym celem jest ciągłe podnoszenie poziomu innowacyjności rozwiązań i produktów, które oferujemy naszym Partnerom. Stawiamy na nowoczesne produkty nie tylko w obszarze Digital, ale też poszerzamy możliwości komunikacji w telewizji linearnej. Mamy świadomość roli i siły telewizji jako kanału komunikacji i jesteśmy pewni, że technologia Switch_On jeszcze bardziej wzmocni jej skuteczność. Liczymy też, że nasze rozwiązanie przekona reklamodawców z branż, które wcześniej komunikowały się głównie w kanałach Digital do sprawdzenia efektów, jakie przynosi kampania telewizyjna wsparta możliwościami rozwiązania Switch_On.” – mówi Agnieszka Gajzler, Dyrektor Działu Strategii i Rozwoju Digital.

W nadchodzących miesiącach TVN Media planuje rozwój oferty Switch_On o inne modele zakupu kampanii reklamowych, a także wprowadzenie możliwości korzystania z tego rozwiązania w kolejnych kanałach TVN Grupa Discovery. Dodatkowo, nawiązanie bliskiej współpracy między TVN Media a dostawcami danych pozwoli Klientom Biura Reklamy jeszcze trafniej podejmować decyzje o podmianie komunikacji.