Poznaliśmy 13 uczestników pierwszego programu liderskiego w branży komunikacji marketingowej: Marketing Masterminds

IAA Polska zakończyło rekrutację do programu liderskiego Marketing Masterminds. Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami programu są TVN Media, Antal Polska i Grupa Mediacap.

Inauguracja programu Marketing Masterminds odbyła się w środę 23 czerwca 2021 r. Podczas wydarzenia uczestnicy poznali się wirtualnie, spotkali się z członkami Kapituły programu i członkami Zarządu IAA Polska, a także wysłuchali wystąpienia gościa specjalnego - Katarzyny Kieli, Prezes i Dyrektor Zarządzającej Discovery EMEA. Skorzystali również z wyjątkowej okazji do rozmowy z gościem i do zadania swoich pytań.

Kilkuetapowy proces selekcji, przeprowadzony we współpracy z partnerem executive search, firmą Antal, pozwolił wyłonić spośród 119 zgłoszonych kandydatów, 13 najlepszych z najlepszych – przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej. Celem programu jest bowiem wskazanie marketingowych talentów i wszechstronne wsparcie ich w dalszym rozwoju.

Kandydatów do programu nominować mogli jedynie członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizatora przedsięwzięcia. W kolejnym etapie, na podstawie analizy formularzy zgłoszeniowych i CV, wytypowanych zostało 35 osób do przeprowadzenia zaawansowanej diagnozy kompetencji w oparciu o profesjonalne narzędzie psychometryczne i wywiad. Ostateczna decyzja o wyborze uczestników programu podjęta została przez Kapitułę na podstawie rekomendacji partnera executive search. Przeanalizowano dotychczasowe sukcesy kandydatów w roli lidera innowacyjnych projektów i ich zaangażowanie w rozwój organizacji oraz w inicjatywy branżowe. Finalnie do bezpłatnego, dwuletniego programu, zakwalifikowanych zostało 13 osób, pracujących w branży komunikacji marketingowej, po stronie marketera, mediów lub agencji.

Uczestnicy programu reprezentujący media to Olga Barańska - Szefowa Zespołu Rozwoju Produktu Reklamowego/ TVN Media, Agata Bartolik - Industry Manager/ Google, Maciej Osajda - Client Service Director / Sponsorships/ Polsat Media Biuro Reklamy oraz Radosław Wierzbiński - Strategy & Innovation Director/ Ringier Axel Springer Polska.

Wśród reprezentantów reklamodawców znaleźli się: Tomasz Kosko - Head of Consumer Insight/ Polpharma, Łukasz Papuda - Global Digital Marketing Expert/ Allianz, Rafał Szablicki - Brand Business Director Skin, Deo, Body Poland & Baltic HUB/ L’Oréal Polska oraz Karolina Zagórska - Senior Brand Manager/ Tymbark, Grupa Maspex.

Z grona pracowników agencji do programu wytypowani zostali: Michał Bielecki - Project Manager/ GroupM, Anna Kuropatwa – Strategy&Insights Director/ Havas Media Group, Dominika Niekraszewicz - Head of Business Development/ Salestube (Group One), Adrian Roman - Senior MarTech Manager/ Mediacom oraz Sylwia Tygielska - Growth Director/ Isobar Polska.

W programie przewidziano wiele aktywności rozwijających kompetencje uczestników oraz wspierających budowę marki osobistej. Przed nimi mentoring uznanych marketingowych ekspertów i wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Ważną korzyścią dla uczestników będzie także feedback rozwojowy i diagnoza potencjału przywódczego, przygotowujące ich do roli liderów przyszłości.

– Naszym celem jest zidentyfikowanie i wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branży – osób, które już niebawem będą decydować o kształcie polskiego przemysłu reklamowego. Zależy nam bowiem na tym, by kolejne pokolenie przywódców było jak najlepiej przygotowane do tego, aby ten rynek kształtować - podsumowuje Jacek Olechowski, Prezes IAA Polska i CEO Mediacap.

Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie: http://www.marketingmasterminds.pl