BIURO REKLAMY TVN MEDIA SPONSOREM GŁÓWNYM FORUM IAB 2023

W dniach 30-31 maja 2023 odbywa się szesnasta edycja Forum IAB.  Biuro Reklamy TVN Media, po raz kolejny z pełnym zaangażowaniem, wspiera tę inicjatywę w roli Sponsora Głównego wydarzenia.  Forum IAB to coroczne święto branży marketingu i digital, podczas którego przez dwa intensywne dni blisko 100 wybitnych ekspertów prezentuje najnowocześniejsze trendy i rozwiązania. W tym roku konferencja odbywa się w pełni stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie pod hasłem "2023 mówi: "Sprawdzam! Jaka strategia na «ciekawe czasy»". 

W tym roku na scenie Forum IAB prezentujemy Państwu aż trzy wystąpienia z udziałem przedstawicieli TVN Warner Bros. Discovery:

Już 30 maja, podczas sesji plenarnej, na scenie głównej dziennikarz, prezenter, autor książek i producent programów telewizyjnych - Marcin Prokop oraz CHAT GPT-4 w wystąpieniu „Czy AI ma talent? o tym, jak sprawdzić potencjał sztucznej inteligencji i jej zastosowanie w biznesie” 

W drugim dniu Forum przedstawiciele TVN Warner Bros. Discovery: Anna Gumkowska, Digital Strategy and Development Director oraz Marcin Choiński, Data & AI Director w prelekcji „Artificial Intelligence revolution in media - quick wins and use cases. How to adapt and not die in 2023.”

Tego samego dnia, na scenie głównej konferencji, w ramach bloku „Trendy. Co powraca i dlaczego, a co nas zaskoczy.”, Magdalena Molak, Strategic Planning & Monetization Director, TVN Warner Bros. Discovery oraz Marcin Wiktorski, Digital Strategy Trends & Inisights Manager, TVN Warner Bros. Discovery w wystąpieniu „Jak wygrać widza w zdezagregowanym świecie video?”

Dla uczestników Forum przygotowaliśmy również dedykowaną strefę TVN Media, w której na odwiedzających czeka interaktywny quiz z wiedzy o ofercie Digital TVN Media, a do wygrania są atrakcyjne nagrody.

Zachęcamy też do lektury tegorocznego Raportu Strategicznego IAB,  na łamach którego odpowiadamy na pytanie: „Czy mariaż technologii online z telewizją zadziałał w Polsce? Co się wydarzyło po komercyjnym uruchomieniu produktu Addressable TV w drugiej połowie ubiegłego roku i co nas czeka w kolejnych miesiącach?” - publikacja autorstwa Eweliny Dworak, Digital Strategic Planning & Monetization Manager, TVN Warner Bros. Discovery.

Zapraszamy serdecznie!