Znakomita oglądalność drugiej serii „Duda kontra Szafrański” w TVN Turbo!

Grzegorz Duda i Przemysław Szafrański ponownie wzięli udział w emocjonującym starciu, które okazało się sprawdzianem ich wyobraźni, kreatywności i umiejętności technicznych. W drugiej serii obaj panowie budowali samochody, o których sami marzyli w dzieciństwie. Wspólnym mianownikiem projektów była szczególna dekada w historii motoryzacji, czyli lata osiemdziesiąte. Program zapewnił znakomitą oglądalność TVN Turbo!

Grzegorz Duda nie chciał budować kolejnej rajdówki - zamiast tego stworzył replikę Audi Quattro, którą można wygodnie jeździć na co dzień, ale która jednocześnie nie zapomina o swoich sportowych korzeniach. Pod maskę samochodu trafił pięciocylindrowy, rzędowy silnik, który generuje moc 385 koni mechanicznych.

Przemek Szafrański postanowił zrealizować marzenie o amerykańskiej motoryzacji, ale w taki sposób, w jaki zrobiłby to w latach osiemdziesiątych. Stąd pomysł, aby do mocno przypominającej Forda Falcona, ale zdecydowanie bardziej dostępnej wówczas Wołgi włożyć silnik V8.

W głosowaniu na zwycięzcę drugiej serii programu „Duda kontra Szafrański” oddano niemal 100 tysięcy głosów. Widzowie programu zdecydowali o zwycięstwie Grzegorza Dudy - na jego projekt, czyli Audi Sport Quattro oddano 64,7% głosów. Przemek Szafrański musiał zadowolić się wynikiem 35,3% głosów.

Wszystkie odcinki „Duda kontra Szafrański” cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem widzów, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego. W czasie nadawania finału programu, TVN Turbo było numerem jeden na polskim rynku telewizyjnym w grupie 16-49! Premiera finałowego odcinka osiągnęła udział 11,21% w grupie docelowej kanału. Niedzielne premiery całej serii uzyskały średni wynik na poziomie 3,64% w grupie komercyjnej. Tym samym, drugi sezon „Duda kontra Szafrański” był jednym z najlepiej oglądanych programów na kanale TVN Turbo.

DANE: NAM, 03.04-5.06.2022; SHR%; A16-49, M16-49 c50+