TVN24 I TVN24 BIS - WZROST OGLĄDALNOŚCI!

Stacje informacyjne w Grupie TVN - TVN24 oraz TVN24 BIŚ odnotowały duże wzrosty oglądalności w atrakcyjnej upmarketowej grupie (A 25-59, NR, Top Management). W ubiegłym miesiącu w stosunku do roku ubiegłego SHR% stacji TVN24 wzrósł o 14%, zaś kanał TVN24 BIŚ uzyskał wyższy SHR% aż o 20%!

TVN24 to pierwszy kanał informacyjny w Polsce, którego charakteryzuje przede wszystkim  aktualność, interaktywność, wiarygodność oraz szybkość przekazu. Już od wielu lat TVN24 uważana jest za najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną. Poniedziałkową debatę Ewy Kopacz i Beaty Szydło śledziło na antenie TVN24 ponad 225 tysięcy widzów (SHR% = 5,2%), zaś wtorkową debatę ośmiu komitetów wyborczych obejrzało ponad 283 tysięcy osób, co przełożyło się na udział SHR% = 4,1%.

W TOP 3 najpopularniejszych programów na antenie TVN24 znalazły się takie formaty jak: „Kiosk z gazetami” umożliwiający reklamodawcom zaistnienie z przekazem reklamowym w otoczeniu komentarzy do tematów poruszanych w aktualnej prasie. Program uzyskał SHR% = 12% oraz AMR = 118 126. Na kolejnym miejscu znalazł się program publicystyczny „Jeden na jeden” ze średnią oględnością na poziomie 97 159 i SHR%  = 10% oraz „Przegląd prasy” (SHR% = 9% oraz AMR = 53 125).

Aktualizowane na bieżąco serwisy, które pojawiają się na antenie co pół godziny, a w paśmie Poranek – nawet co piętnaście minut gromadzą przed telewizorami wiernych widzów. W ubiegłym miesiącu TVN24 obejrzało blisko 12 mln telewidzów.

Dane: Day parts, TVN24 & TVN24 BIŚ, A 25-59, NR, Top Management, 09.2014 vs. 09.2015. SHR%, AMR A 16-49, 19-20.10.2015. SHR%, AMR, A 16-49, Q3 2015. Reach and Frequency, A4+, 09.2015.

Stacja TVN24 Biznes i Świat to drugi kanał informacyjny w grupie TVN.  Stacja posiada wyjątkową ofertę informacyjną dla osób zainteresowanych wiadomościami gospodarczymi i zagranicznymi. Widzowie otrzymują innowacyjny przekaz informacyjny autorstwa uznanych dziennikarzy i redaktorów, którzy analizują, w jaki sposób wydarzenia światowe wpływają na polską gospodarkę i życie Polaków. To medium skierowane do bardzo atrakcyjnej grupy odbiorców. W grupie zdefiniowanej jako Top Management w wieku 25-59 NR osiąga udział na poziomie 0,8%. Stacja TVN24 BiŚ pozwala precyzyjnie dotrzeć z komunikatem do wspomnianej grupy– indeks dopasowania wynosi 388. Doskonale dobrana ramówka programowa ma swoje odzwierciedlenie w wynikach oglądalności – w minionym miesiącu kanał TVN24 BIŚ zgromadził przed telewizorami prawie 8 mln widzów.

Dane: Adex, AFF vs A 16-49, Q3 2015. Reach and Frequency, A4+, 09.2015.