WSZYSTKIE MECZE LOTTO EKSTRAKLASY NA KANAŁACH NC+!

Zbliżają się decydujące rozstrzygnięcia w rundzie zasadniczej piłkarskiej LOTTO Ekstraklasy. W marcu zostaną rozegrane cztery kolejki, które w dużym stopniu zadecydują o tym, kto powalczy o mistrzostwo, a kto będzie bronił się przed spadkiem z ligi.  Najciekawiej zapowiada się 26. kolejka, kiedy to Lech Poznań zagra z Górnikiem Zabrze (piątek, 15.03), Jagiellonia Białystok zmierzy się z Koroną Kielce (sobota, 16.03), a w niedzielę 17 marca dojdzie do derbowego spotkania Wisły Kraków z Cracovią. Emocji nie zabraknie także w następnej kolejce, kiedy to w ligowym klasyku Wisła Kraków podejmie Legię Warszawa.

Przypominamy również, iż platforma nc+ przedłużyła prawa telewizyjne do transmisji spotkań LOTTO Ekstraklasy i pokaże wszystkie mecze najwyższej klasy rozgrywek piłkarskich w Polsce w sezonach 2019/2020 i 2020/2021. Wybrane mecze LOTTO Ekstraklasy będzie można nadal zobaczyć w jakości 4K UHD wyłącznie w CANAL+ 4K Ultra HD.

Nowa umowa gwarantuje platformie nc+ prawa do transmisji wszystkich 296 meczów sezonu zasadniczego i rundy finałowej, w tym nawet 100 hitowych spotkań w jakości 4K UHD. Mecze najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce będą niezmiennie transmitowane w kanałach CANAL+ i nSport+ dostępnych również w Orange TV, sieciach kablowych i player+ oraz za pośrednictwem telewizji mobilnej nc+ GO i w serwisie CANAL+ Sport Online.

Sportowe kanały nc+ transmitują najbardziej emocjonujące i prestiżowe rozgrywki! W aktualnym sezonie najchętniej oglądanymi transmisjami Lotto Ekstraklasy były m.in.: KGHM Zagłębie Lubin – Lech Poznań AMR A4+ 229 534, AMR A16-49 145 669 (20.04.2018, Canal+ Sport), Wisła Kraków – Lech Poznań AMR A4+ 194 167, AMR A16-49 115 302 (02.04.2018, Canal+ Sport), Górnik Zabrze – Miedź Legnica AMR A4+ 187 083, AMR A16-49 108 364 (09.12.2018, Canal+ Sport)

Lotto Ekstraklasa to nie tylko świetne wyniki oglądalności, ale także możliwości współpracy, takie jak:

SPONSORING MECZÓW LIVE - bilbordy sponsorskie przy każdej transmisji LIVE z meczów, LOTTO Ekstraklasy  na kanałach CANAL+ i CANAL+ Sport,

SPONSORING MAGAZYNÓW - bilbordy sponsorskie przy premierowych emisjach magazynów LOTTO Ekstraklasy,

oraz REKLAMA WIRTUALNA - forma 10’’ reklamy graficznej, zajmującej max. 25% ekranu. Reklama jest emitowana w trakcie ujęć murawy w transmisjach LIVE z meczów LOTTO Ekstraklasy na kanałach CANAL+ oraz CANAL+ Sport.

Źródło: NAM, 01.01.2018 – 24.02.2019, 6:00-25:59, Programmes.