WIOSENNE PROPOZYCJE DISNEY CHANNEL I SUKCES KAMPANII MOBILNEJ EGMONTU

Styczniowe propozycje programowe Disney Channel zgromadziły przed telewizorami niemal 6 mln widzów, a w całym 2014 roku kanał był liderem w dotarciu do dziewczynek między 4. a 12. rokiem życia. Tej wiosny Disney Channel przygotował dla widzów nowe odcinki znanych i lubianych seriali, a także mnóstwo weekendowych propozycji filmowych dla całych rodzin.

W styczniu 2015 roku najlepiej oglądanymi pozycjami programowymi były weekendowe filmy fabularne. Na czele rankingu znalazła się „Randka z gwiazdą” z udziałem w oglądalności na poziomie 7,7% wśród dziewczynek 4-12 i „Czarodzieje z Waverly Place: Film” z wynikiem 5,7% SHR. Wśród seriali najlepszą oglądalnością mogła pochwalić się „Jessie” ze średnim udziałem na poziomie 4,8%.

Wiosenna ramówka Disney Channel będzie pełna nowości i niespodzianek. W kwietniu widzowie zobaczą między innymi film „Mała Syrenka” oraz „Dzwoneczek i sekret magicznych skrzydeł”. W maju pojawią się premierowe odcinki uwielbianego przez dziewczynki serialu „Blog na cztery łapy” oraz niezwykle popularnej produkcji „Syreny z Mako”.

Ponadto w maju swoją premierę będzie miał serial „Lolirock”, którego główną bohaterką jest księżniczka o imieniu Iris zamieszkująca magiczne królestwo. Iris jest marzycielką o pięknym głosie. Jej życie diametralnie się odmienia, kiedy nowa grupa Lolirock rozpocznie poszukiwania wokalistki.

Wszystkie powyższe pozycje programowe są doskonałą platformą, wokół której istnieje możliwość zbudowania zarówno jakościowej, jak i zasięgowej komunikacji z młodym konsumentem. Na przełomie grudnia i stycznia mobilne możliwości reklamowe Disneya wykorzystała firma Egmont. Marketer zdecydował się wypromować nową kolekcję figurek, skierowaną do fanów aplikacji POU. W ramach kampanii wykorzystano pełnoekranowy format mobilny, który po kliknięciu kierował bezpośrednio na stronę internetową, na której można zamówić figurki:http://sklep.egmont.pl/p,pou-kolekcja-zabawek-do-zbierania-w-saszetkach,10758.html

Kampania osiągnęła ponadprzeciętnie rezultaty i bardzo wysoki wskaźnik klikalności (CTR) na poziomie 8,29%.

Więcej informacji o kanale można znaleźć na stronie: http://www.disney.pl/disney-channel

Zapraszamy do współpracy!

Dane: NAM, COV, A 4+, 01.01.2015, SHR% dla filmów 01.2014, SHR% dla seriali 01.2014 - 11.02.2015, W 4-12