W grudniu Anthony Archer-Wills zaprosi nas do obejrzenia serii "Baseny marzeń"

Animal Planet w szerokich kobiecych grupach celowych utrzymuje znakomite wartości wskaźników dopasowania. Wśród kobiet odpowiedzialnych za zakupy kanał miał AFF 162 (W 16-49, RFP vs. A 16-49). Równie wysokie wskaźniki kanał uzyskał w poszukiwanej przez reklamodawców grupie kobiet z dziećmi AFF: 165 (W 25-44, z dziećmi w wieku 0-9 vs. A 16-49). Prawie 30% widzów kanału stanowiły w tym okresie osoby, które określają siebie, jako Top Management lub pracownicy średniego szczebla, jest to o 26% więcej niż ma to miejsce w przypadku oglądalności całej telewizji.

W grudniu Anthony Archer-Wills zaprosi nas do obejrzenia serii „Baseny marzeń”. Jest znanym architektem basenów i buduje również takie, które przypominają naturalne zalewy. Cieszą się one coraz większą popularnością. Każdy kto myśli, że basen to prostokąt wypełniony chlorowaną wodą w którym pływa się dla ochłody, najwyraźniej nigdy nie widział jego dzieł. Przy realizacji projektów Archer-Wills bierze pod uwagę wymagania klienta, bezpośrednie sąsiedztwo i otaczający krajobraz, ich relacje względem budynku mieszkalnego, idealną lokalizację zbiornika oraz budżet. Anthony rozmieszcza wszystkie elementy, w tym roślinność, żwir czy kamienie, w taki sposób, żeby stworzony przez niego basen sprawiał wrażenie naturalnego.

Od czwartku 11 grudnia o 20:00

Źródło: Nielsen Audience Measurement, 1-25 listopada 2014/2013, 06:00-25:59