Unikatowa oferta Premium TV integruje niestandardowe działania w różnych kanałach komunikacji – case study marki Żywioł od Żywiec Zdrój S.A.

W czerwcu miała miejsce promocja loterii marki Żywioł od Żywiec Zdrój S.A. na antenach wybranych stacji tematycznych Premium TV – TVN7, TVN24, TVN Turbo, AXN oraz National Geographic Channel. Celem kampanii było nagłośnienie akcji promocyjnej Klienta oraz precyzyjne dotarcie do męskiej grupy docelowej.

Na potrzeby projektu Biuro Reklamy TVN Media stworzyło trzy spójne kreacje reklamowe – billboardy sponsorskie emitowane na stacjach tematycznych TVN, winiety emitowane w ekskluzywnych breakach reklamowych na antenie AXN i NGC oraz belki konkursowe w czasie autopromocyjnym na NGC. Wszystkie kreacje podkreślają najistotniejsze elementy kampanii wody gazowanej Żywioł – mechanizm konkursowy i nagrody do wygrania, z których główną jest pełna wyzwań ekspedycja na Islandię. Za planowanie mediów tej kampanii odpowiedzialne jest  Biuro Reklamy TVN Media.

Dzięki szerokiej i różnorodnej ofercie działań niestandardowych, integrującej kanały Grupy TVN i Premium TV, powstała wyróżniająca się i angażująca widza kampania, która w efektywny sposób realizuje cele Klienta. Wskazania reklamowe osiągnęły prawie 45% zasięg w grupie all 16-49.*

Unikatowa propozycja działań w ramach stacji Premium TV pozwala na maksymalizowanie zasięgu kampanii przy jednoczesnym wykorzystaniu szerokiego wachlarza niestandardowych możliwości.

*Źródło danych: NAM, 05.06.2014-30.06.2014 r., RCH%, all 16-49