TVN24 - W WAKACJE NIE ZWALNIA TEMPA!

Od początku lipca stacja TVN24 osiągnęła udział na poziomie 2,8% SHR w grupie komercyjnej All 16-49, tym samym utrzymując się na pozycji lidera wśród kanałów informacyjnych. Kanały konkurencyjne – TVP INFO oraz Polsat News osiągnęły odpowiednio 1,8% oraz 1,1% udziału we wspominanej grupie widzów.

Nowym wakacyjnym formatem cieszącym się zainteresowaniem widzów jest program „POLSKA NA WEEKEND/360”. Odcinek wyemitowany 06.08. osiągnął aż 11,8% SHR wśród widzów zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców z zarobkami powyżej 3500 zł. „POLSKA NA WEEKEND/360” to turystyczno-krajoznawczy program, w którym prezentowane są najciekawsze atrakcje turystyczne oraz niezwykłe zakątki Polski, które warto odwiedzić planując wakacje lub weekend.

Format, który niezmiennie cieszy się dużą atencją widzów to „JEDEN NA JEDEN”. Program od początku lipca wygenerował udział na poziomie 8,2% SHR w grupie komercyjnej i aż 31,3% SHR w męskiej grupie widzów w wieku 16-49 z miast z zarobkami powyżej 3500 zł. „JEDEN NA JEDEN” to program autorstwa Bogdana Rymanowskiego, w którym dziennikarz przeprowadza wywiady z politykami i bohaterami aktualnie najważniejszych wydarzeń w kraju.

DANE: NAM, SHR% 01.07.-09.08.2016, A16-49, A16-49 c50+ 3500+, M16-49 c50+ 3500+