TVN24 – rekordowe udziały w oglądalności (2,57% SHR w grupie komercyjnej)

Stacja TVN24 bije rekordy oglądalności. W marcu wygenerowała udział na poziomie 2,57% w grupie komercyjnej, niezmiennie pozostając liderem wśród stacji informacyjnych, pozostawiając w ogromnym dystansie: Polsat Biznes w tym samym okresie (marzec’14) wygenerował wynik = 1,07%, co oznacza różnicę 1,5 punktu procentowego dla TVN24.

Wśród najchętniej oglądanych pozycji w marcu znalazł się format „Kiosk z gazetami”, generując udział na poziomie 6,3% w grupie komercyjnej. Średnio w miesiącu program w każdej minucie oglądało ponad 271 500 ludzi. Jest to pozycja programowa, w której widzowie mogą znaleźć komentarz do tematów poruszanych w codziennej prasie. Prowadzący to J. Kuźniar, M, Żebrowski oraz P. Łukasik. Format umożliwia obecność sponsora i kontekstową komunikację marki przy codziennym zestawieniu najbardziej interesujących polskie społeczeństwo kwestii.

Dane: NAM, III’14, SHR%, A16:49, AMR Total Individuals