TVN TURBO – DYNAMICZNE WZROSTY OGLĄDALNOŚCI!

Stacja może się pochwalić ponad 14% wzrostem udziału oglądalności w grupie mężczyzn z wyższymi dochodami w ubiegłym kwartale b.r. w stosunku do minionego roku! Udział stacji w minionym miesiącu wyniósł 1,74% SHR! TVN Turbo odnotowuje również wzrosty w pozostałych męskich grupach docelowych, 10,4% SHR (M 16-49 c50+), 11,5% SHR (M 16-49) oraz w grupie komercyjnej - 9,4% SHR.

Ponadto kanał TVN Turbo we wrześniu 2016 osiągnął bardzo dobre wskaźniki dopasowania w atrakcyjnych dla reklamodawców męskich grupach, jak: AFF 157 (M 16-49, inc3500+ vs. A 16-49), czy w grupie mężczyzn z miast jak AFF 143 (M 16-49, miasta 50k+ vs. A 16-49).

Źródło: NAM, SHR%, AFF, M 16-49 3500+, M 16-49 c50+, M 16-49, A 16-49, Q3. 2015 vs Q3 2016, 06:00-23:59. 01.09-25.10

 

Tak dobre wyniki stacji mają swoje odzwierciedlenie w jakościowej ramówce programowej! Jedną z nowości tej jesieni jest program Megatransporty, który spotkał się z bardzo dużym zainteresowaniem widzów TVN Turbo. Wymiary przekraczające normę, skomplikowane procesy logistyczne podczas planowania tras, przeszkody mnożące się w szalonym tempie, to świat Megatransportów.

Dotychczas wyemitowane odcinki premierowe miały średni udział na poziomie 3,7% SHR w atrakcyjnej grupie mężczyzn zarabiających ponadprzeciętne dochody. Ponadto program ma bardzo wysoki stopień dopasowania AFF = 167 w tej samej grupie mężczyzn.

Emisja: w każdy czwartek, o godz. 22:15

Źródło: NAM, Programmes,  SHR%, AFF, M 16-49 3500+, 01.09-25.10., premiery.

 

W świecie pełnym gadżetów łatwo można się zagubić. W najnowszym sezonie programu Nowy gadżet stawiamy na szeroko rozumianą rozrywkę i akcesoria, które dają dużo frajdy, ale nie zapominamy też o tych urządzeniach, które zapewniają nam bezpieczeństwo i są niezwykle przydatne w życiu codziennym. Premierowe odcinki odnotowały średni udział SHR = 3,5% w grupie mężczyzn z miast.

Emisja: w każdą niedzielę, o godz. 13:30

Źródło: NAM, Programmes,  SHR%, M 16-49 c50+, 01.09-25.10., premiery.

 

Handel samochodami to bardzo dochodowy biznes. Paweł Miszta i Przemysław Szafrański to osoby, które zajmują się nim zawodowo - widzom TVN Turbo dali się już poznać jako łowcy okazji i twardzi negocjatorzy. W drugiej serii Wojen samochodowych znów będą toczyć boje o to, który z nich zrobi lepszy interes. Ich cel pozostaje niezmiennie ten sam: tanio kupić, sprzedać drożej. Średni udział premierowych odcinków wyniósł 3,6% SHR w grupie M 16-49 c50+.

Emisja: w każdą niedzielę, o godz. 14:00

Źródło: NAM, Programmes,  SHR%, M 16-49 c50+, 01.09-25.10., premiery.

 

Zakup pierwszego samochodu to spełnienie marzeń dla każdego młodego kierowcy. Przy podejmowaniu tak ważnej decyzji, często nie dostrzega on usterek, korozji zżerającej karoserię czy przyszłych wydatków związanych z użytkowaniem pojazdu. Z pomocą przychodzi Adam Kornacki, który w programie Zakup kontrolowany: pierwszy samochód wskaże młodemu kierowcy jak wiele czynników musi wziąć pod uwagę – od ceny, bezpieczeństwa, po funkcjonalność. Dotychczas wyemitowane dwa odcinki premierowe osiągnęły średni SHR = 2,9% w grupie mężczyzn z dochodami 3500+ PLN.

Emisja: w każdą niedzielę, o godz. 15:45

Źródło: NAM, Programmes,  SHR%, M 16-49 3500+, 01.09-25.10., premiery.