TVN STYLE – precyzyjne dotarcie do grupy kobiet

Stacja TVN STYLE niezmiennie pozostaje liderem wśród kobiecych kanałów tematycznych. W lipcu osiągnęła zasięg 51% w grupie W16:49 z miast powyżej 50 tys. mieszkańców. Na drugim miejscu w rankingu znajduje się TLC z miesięcznym zasięgiem na poziomie 38%. Pod względem udziałów rynkowych ranking przedstawia się podobnie: TVN STYLE z udziałem = 1,29%, TLC z SHR% = 1,13% i Polsat Cafe na trzecim miejscu z wynikiem 0,49%.

Tak silną pozycję rynkową TVN Style zawdzięcza bogatej ramówce, która precyzyjnie trafia w zainteresowania kobiecej grupy widowni – szczególnie tej z większych miast. W lipcu programami o najwyższej oglądalności były pozycje serialowo – dokumentalne , które znalazły się w top 3 programów za ten miesiąc: film dokumentalny „Plac zabaw”, serial dokumentalny „Biografie” oraz „Słońce, woda, totalna swoboda”. Wśród produkcji polskich topowe okazały się „Perfekcyjna Pani Domu”, która wciąż inspiruje kobiety do dbania o przestrzeń wokół siebie w sposób praktyczny i dający szybkie i widoczne rezultaty. Udział programu wyniósł w lipcu 3,4%.  Wśród polskich programów o charakterze rozrywkowym na czołową pozycję wysunął się format „66 co nas szokuje”, w którym goście zdradzają, co dzieje się za kulisami występów wielkich gwiazd i salonów masażu, ujawniają szokujące szczegóły swych podróży, pokazują swoje tatuaże i opowiadają kilka pikantnych dowcipów. Program średnio oglądało ponad 55 000 widzek. W lipcu panie chętnie oglądały także program poradnikowy „Stylowy magazyn” prowadzony przez Agnieszkę Szulim, która znana z ciętego języka i umiejętności docierania do sedna, porusza wraz z gośćmi tematy na które aktualnie najchętniej rozmawia płeć piękna. Swoimi spostrzeżeniami dzielą się z widzami zarówno panie z pierwszych stron gazet, jak i bohaterki dnia codziennego. W programie nie brakuje również spotkań z doświadczonymi ekspertami, którzy doradzają  widzom w zakresie medycyny, kosmetologii, żywienia i seksu. Ta konwencja programu wygenerowała udział wśród widowni kobiecej z większych miast na poziomie prawie 2%.

Lato trwa a TVN Style wciąż uwodzi widzów swą ramówką, podsumowanie wyników sierpnia już w kolejnym newsletterze. Zapraszamy.

Dane: NAM, COV%, SHR%, RCH,  W 16:49 c50+, VII