TVN MEDIA SP. Z O.O. ZAWARŁA Z MOTOWIZJA TELEVISON LTD. POROZUMIENIE O SPRZEDAŻY CZASU REKLAMOWEGO

Warszawa – 1 czerwca 2015 r.

TVN Media Sp. z o.o. i Motowizja Televison LTD. podpisały umowę o sprzedaży czasu reklamowego w kanale Motowizja.

Od 1 czerwca 2015 roku, TVN Media pod marką Premium TV, zgodnie z zawartym kontraktem, będzie reprezentować kanał Motowizja w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego. Kanał dostępny będzie w ofercie sprzedaży MONO kanał i w pakiecie MIX PLUS.

Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV powiedział: „Portfolio stacji Premium TV poszerza się o wyraziście sprofilowany programowo kanał, dzięki czemu możemy zaoferować naszym klientom dotarcie do atrakcyjnej grupy celowej, chętnie sięgającej do oferty programowej opartej o motoryzację i sporty z nią związane”.
 

Andrzej Karasowski

 

 

Krzysztof Mikulski, CEO Motowizja Television LTD komentując podjętą współpracę, powiedział: „Sprzedaż czasu reklamowego to kolejny, ważny krok w rozwoju Motowizji. To konsekwencja dynamicznego rozwoju dystrybucji kanału. Zdobyte fundusze będziemy inwestować w ofertę programową, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować naszych widzów. Cieszę się, że naszym partnerem jest TVN Media – lider na polskim rynku.”

 

Krzysztof Mikulski

 

 

Motowizja to wyjątkowy kanał motoryzacyjny, który przez 24 godziny na dobę ukazuje pełen obraz świata motoryzacji.

Motowizja to zarówno spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości na dwóch i czterech kołach, jak również niezapomniane spotkania z legendami i klasykami motoryzacji. Motowizja to także sportowe emocje:  jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii DTM i Formuły E, a także relacje z rajdów WRC oraz Volkswagen Golf Cup i GT4. Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na wyłączność na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 136, w jakości HD w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, a także w innych dobrych sieciach kablowych. Kanał można oglądać 24 godziny na dobę, w całości w polskiej wersji językowej.

Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame by Frame.

Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 55 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w okresie styczeń-kwiecień br. wyniósł 24,4% w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).

Biuro Reklamy TVN Media Sp. z o.o. – największe biuro sprzedaży reklam w Polsce proponujące nowoczesną komunikację w ogólnopolskiej stacji TVN, kanałach z szerokiej palety Premium TV oraz najbogatszą ofertę jakościowego video on-line. Biuro tworzy zespół specjalistów kreujących nieszablonowe rozwiązania dla swoich klientów.

Kontakt dla mediów:

Emilia Ordon
Dyrektorka Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN S.A.
Rzeczniczka prasowa
tel. (+48 22) 856 67 97
e-mail: press@tvn.pl

lub:

Katarzyna Patnaik
PR & Marketing Specialist, Motowizja Sp. z o.o.
tel. (+48) 784561279
e-mail: katarzyna.patnaik@motowizja.pl