TVN Media sp. z o.o. pod marką Premium TV i Telestar S.A. podpisały porozumienie o współpracy

TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Telestar S.A. porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego na kanale iTV należącym do Telestar.

Od dnia 19 marca, na mocy porozumienia o współpracy, TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować handlowo Telestar, właściciela kanału muzyczno-rozrywkowego pod nazwą iTV, w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego oraz sponsoringu tej stacji. W ofercie Premium TV jest już dostępny czas reklamowy kanału iTV na kwiecień 2014 roku.

W związku z rozpoczęciem ww. współpracy, Andrzej Karasowski, Dyrektor Premium TV powiedział: „Cieszymy się, że kanał iTV docenił kompetencje brokerskie TVN Media i kompleksowość oferty Premium TV. Kanał iTV będzie dostępny w pakiecie Mix Plus docierającym do widowni o zróżnicowanym profilu".

Stacja iTV, uzyskała w ubiegłym roku znakomite wyniki oglądalności w rynku telewizji muzycznych i rozrywkowych. W okresie od stycznia do lutego 2014 r. osiągnęła udział w rynku oglądalności telewizyjnej na poziomie 0,15% w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).

Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej.

Telewizja iTV, jako kanał przede wszystkim muzyczny, wyróżnia się wykorzystaniem interaktywnych form komunikacji z widzem. Oferta programowa stacji iTV obejmuje audycje rozpowszechniające różne gatunki muzyczne takie, jak: pop, disco, dance, a także disco polo. Kanał iTV kieruje też swoją ofertę do telewidzów zainteresowanych szeroko pojętymi programami rozrywkowymi i ezoterycznymi.