TVN MEDIA SP. Z O.O. POD MARKĄ PREMIUM TV I FOX INTERNATIONAL CHANNELS POLAND PODPISAŁY POROZUMIENIE O WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE SPRZEDAŻY CZASU REKLAMOWEGO
TVN Media Sp. z o.o. i FOX International Channels Poland zawarły porozumienie o współpracy, na podstawie którego TVN Media pod marką Premium TV będzie od 1 stycznia 2014 roku oferować swoim klientom czas reklamowy kanałów FOX, FOX Life, National Geographic Channel i Nat Geo Wild w ramach sprofilowanych pakietów reklamowych.
TVN Media będzie także odpowiedzialny za sprzedaż sponsoringu i akcji niestandardowych na kanałach FOX International Channels Poland. Te wyraźnie sprofilowane kanały są adresowane do kobiecej, męskiej i miejskiej widowni.
- Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z FOX International Channels Poland. Nasi klienci w przyszłym roku będą mogli otrzymać bardziej zróżnicowane produkty, w efektywniejszy sposób realizujące ich cele komunikacyjne. – powiedział Piotr Tyborowicz, Członek Zarządu TVN Media.
- Współpraca z TVN Media to kolejny krok, który pozwoli na dalsze efektywne wykorzystanie wartości naszych marek przy sprzedaży czasu reklamowego i projektów specjalnych na bardzo wymagającym obecnie rynku reklamowym - komentując decyzję powiedział Carlos Ortega wiceprezes wykonawczy (EVP) FOX International Channels na Europę Środkową i Wschodnią.
Stacje telewizyjne należące do FOX International Channels w okresie I – X 2013r. osiągnęły udział w rynku oglądalności telewizyjnej na poziomie 1,14% w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje różnorodne kanały tematyczne i nowe ogólnokrajowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej.
FOX International Channels jest międzynarodową spółką multimedialną należącą do 21st Century FOX, która jest odpowiedzialna za opracowywanie, produkcję oraz dystrybucję kanałów rozrywkowych, sportowych, lifestylowych, dokumentalnych oraz filmowych w 45 językach na terenie Europy, Ameryki Łacińskiej, Azji i Afryki.
W celu uzyskania dalszych informacji proszę kontaktować się z:
Emilia Ordon
Dyrektor Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej TVN SA
tel. (+48 22) 856 67 97, e-mail: press@tvn.pl