TTV ODŚWIEŻA SWÓJ SERWIS INTERNETOWY!

Kanał TTV zanotował we wrześniu 2013 ponad 202% wzrostu udziału w grupie komercyjnej (w porównaniu z wrześniem 2012), co przełożyło się na SHR% równy 1,19%.

Wśród najlepiej oglądanych, we wrześniu, programów stacji znalazł się m.in. program „Ostre Cięcie”, odcinek emitowany 06 września zgromadził rekordową widownię-ponad 158k widzów z grupy komercyjnej.

„Ostre Cięcie” to program, w którym Andrzej Wierzbicki, wybuchowy mistrz nożyczek, oraz Tomasz Schmidt - opanowany ekspert koloryzacji, wspólnie zmienia oblicza polskich salonów fryzjerskich. Ciężka praca przyniosła efekty, salony, które poddali rewolucji, stanęły na nogi. Do tej pory odwiedzili dwanaście podupadających salonów fryzjerskich w całej Polsce. Znaleźli przyczyny kłopotów i podpowiedzieli, jakie wprowadzić zmiany. Były kłótnie i łzy, ale też radość i uściski. Zaprosili dwanaście gwiazd, które oceniały jakość usług w odmienionych salonach. Udało im się zdobyć sympatię widzów i teraz są gotowi na kolejne wyzwania. Gdzie zawitają tym razem? Z jakimi problemami się spotkają? Czy wszystkie salony pomyślnie przejdą metamorfozę i które gwiazdy tym razem o tym zdecydują? Wszystko wyjaśnia się na antenie TTV.

Dodatkowo od początku października, stawiając na przejrzystość prezentowanych treści, kanał TTV odświeżył swój serwis internetowy (ttv.pl). Treści prezentowane są w atrakcyjny i przejrzysty sposób. Użytkownicy mają szanse na wiele interaktywnych działań, a całość jest nowoczesna i uporządkowana. Wprowadzono opisy programów i każdego z odcinków, wiele zdjęć oraz materiałów wideo, a także ekskluzywne treści przygotowywane specjalnie do serwisu. Wszystko to można odnaleźć w łatwy sposób dzięki nowoczesnej i funkcjonalnej nawigacji. Widoczny na stronie głównej moduł z programem telewizyjnym daje czytelną informację o tym, co jest obecnie na antenie. Użytkownicy mają też szansę na działania interaktywne. Wyeksponowane na stronie głównej forum pozwala zapoznać się z ostatnimi komentowanymi wątkami. Sonda i bitwa to proste mechanizmy, pozwalające na szybkie zaopiniowanie danego tematu.
Serwis nie jest zapełniony zbędnymi informacjami, a wszystko zaprezentowane jest w taki sposób, aby użytkownicy mogli w łatwy sposób dowiedzieć się więcej o swoich telewizyjnych faworytach.

Dane: Nielsen Audience Measurement; IX 2012; IX 2013; 16-49;