Telewizja TTV z nowym logotypem i w nowej oprawie na wiosnę

 

Przez trzy ostatnie lata TTV dynamicznie przeobrażała się, dojrzewała. Nadszedł moment zmiany sposobu naszej komunikacji z widzem. Postanowiliśmy odświeżyć wygląd stacji tak, aby być spójnym i lepiej korespondować z naszą ofertą programową.Tworzymy nowoczesną, uniwersalną telewizję i takie zadanie postawiliśmy przed projektantami nowej identyfikacji wizualnej stacji. Z dumą przedstawiamy logotyp, który łamie stereotypowe podejście do znaków widoczne na rynku telewizyjnym. Wiosną telewizja TTV będzie prezentowała się inaczej, ale jedno się nie zmienia – niezmiennie robimy dobrą telewizję.– podkreśla  Lidka Kazen, dyrektor programowa telewizji TTV.

Dotychczasowe kolory zielony, żółty i czarny zostaną ożywione przez dodanie niebieskiego i cyjanu. Stacja stawia na oryginalność, nowoczesność, odwagę i  emocje oraz stały rozwój. Autorem kreacji  jest znana niemiecka agencja Luxlotusliner .

Charakter stacji buduje codzienne pasmo o 22:00. Wiosną TTV wyemituje trzy nowości. Wśród nich Przemek Kossakowski, tym razem poza granicami Polski będzie doświadczał nieoczywistości tego świata,  co zobaczymy w nowej serii Kossakowski. Nieoczywiste.

Kolejna nowość  wywoła szczere emocje wśród uczestników.  To zadanie powierzono  Rafałowi   Betlejewskiemu, performerowi  i dziennikarzowi. Jego kontrowersyjne akcje postawią przypadkowych uczestników oraz widzów przed trudnym wyborem w programie  „Betlejewski. Prowokacje”.

W trzeciej z nowych propozycji będziemy towarzyszyć bohaterom serialu dokumentalnego „Odezwiemy się…” w drodze po pierwsze główne role. Zajrzymy za kulisy castingów, by  zmierzyć się z emocjami, jakie towarzyszą tym, którzy mają odwagę stanąć przed kamerą i walczyć o swoje pięć minut sławy.

Kontynuacje w wiosennej ramówce oparte będą na hitach  programowych  TTV, takich jak: „Ostre cięcie, „Handlarze”, „Usterka” , czy  „Gogglebox. Przed telewizorem”.

TTV pozostaje blisko tematów z codziennego życia poprzez programy interwencyjne  i informacyjne -„Blisko ludzi” oraz „Uwaga! Po uwadze” i  „Expressu”,  „DeFacto”.