TAJEMNICA MORDERSTWA GIANNIEGO VERSACE JUŻ 18 STYCZNIA TYLKO NA FOX!

Już w styczniu kanał FOX zaprasza wszystkich fanów nierozwikłanych zagadek na premierę niezwykłego serialu „Zabójstwo Versace: American Crime Story”. Mimo iż od śmierci ikony świata mody minęło ponad 20 lat, sprawa do tej pory nie została wyjaśniona i wiele pytań ciągle pozostaje bez odpowiedzi.

Gianni Versace, którego projektami zachwycali się m.in. George Michael, Elton John oraz księżna Diana, został zastrzelony przez seryjnego mordercę Andrew Cunanana przed bramą swojej posiadłości w Miami Beach w 1997 roku. Versace był jego ostatnią, piątą ofiarą. Podczas gdy świat zastanawiał się nad motywami zabójstwa, policja odnalazła ciało Cunanana na prywatnej łodzi mieszkalnej, kilka kilometrów od posiadłości projektanta. Wiadomo tylko tyle, że morderca miał obsesję na punkcie bogactwa, celebrytów, a sam chciał dostać się do elity i obracać się w jej towarzystwie.

W serialu „Zabójstwo Versace: American Crime Story” wystąpi plejada gwiazd, m.in. Edgar Ramirez, który wciela się w Gianniego Versace, Penelope Cruz jako Donatella Versace, piosenkarz Ricky Martin w roli partnera projektanta – Antonio D’Amico oraz Darren Criss grający seryjnego mordercę – Andrew Cunanana.

Premierowe emisje serialu „Zabójstwo Versace: American Crime Story” w czwartki,
od 18 stycznia o 22:00.

Współpraca sponsorska i promocja marki przy produkcji „Zabójstwo Versace: American Crime Story” zapewni efektywną kampanię wizerunkową Klienta. Dodatkowo, dopasowana do miejskiej i zamożnej widowni oferta programowa stacji FOX (242 AFF, A 25-49 500k+; 151 AFF, W 20-49 3500+)* to gwarancja dotarcia do jakościowych grup widzów. Intrygująca fabuła i osobliwi bohaterowie, bardzo dobre wyniki stacji FOX oraz kreatywne formy promocji dają unikalną możliwość zaistnienia marki Partnera.

Dane: NAM, H2 2017, 6:00-25:59, AFF, Dayparts. *dochód netto per gospodarstwo domowe.