DISNEY CHANNEL - SUKCES KONKURSU HASBRO ORAZ OBFITA W PREMIERY JESIEŃ

Disney Channel to idealne środowisko do wyróżnienia produktów skierowanych do dzieci. Przykładem efektywnej komunikacji marketingowej marek dziecięcych jest konkurs Klienta HASBRO, wykorzystujący platformy TV & Digital Disneya. Niestandardowe narzędzia promocji oraz jakościowa oferta programowa kanału sprawiają, że tego typu kampanie odnoszą sukcesy i docierają do poszukiwanych przez reklamodawców grup dziecięcych widzów.

KONKURS HASBRO LPS – sukces innowacyjnej & multi-platformowej promocji marki Klienta

W maju kanał Disney Channel i Disney Junior wraz z Partnerem HASBRO zorganizował konkurs promujący nową linię zabawek dla dzieci Littlest Pet Shop. Główne zadanie konkursowe polegało na stworzeniu komiksu z ulubionymi postaciami Littlest Pet Shop. Konkurs miał charakter multi-platformowy: wykorzystywał kreatywne narzędzia promocji strony internetowej Disney.pl (m.in. Double Billboard, Toplayer) oraz narzędzia telewizyjne, w tym spoty konkursowe emitowane na kanałach Disneya. Szeroko zasięgowa komunikacja konkursu wpłynęła na jego bardzo dobre wyniki - zarejestrowano niemal tysiąc zgłoszeń, z których rozlosowano 120 nagród dla zwycięzców. Na sukces konkursu wpłynęła również część telewizyjna – spoty konkursowe emitowane w TV dotarły do ponad 3 mln dzieci w wieku 4-12 lat. Ponadto dziewczynki w wieku 4-9 lat, stanowiące grupę docelową kampanii Klienta, widziały je średnio 6 razy!

RODZINKA OD ŚRODKA – premierowe odcinki od 29 sierpnia, od poniedziałku od piątku o 17:30

We wrześniu na antenie Disney Channel wystartuje nowość – wyjątkowy serial fabularny „Rodzinka od środka”. Serial opowiada perypetie 12-letniej Harley Diaz mieszkającej wraz z rodziną w Massachusetts. Rodzina składa się z rodziców i siedmiorga dzieci. Główna bohaterka Harley jest środkowym, czwartym dzieckiem. Życie w tak dużej rodzinie nie należy do najłatwiejszych i najbardziej uporządkowanych, ale zapewnia niesamowite przygody, a także dostarcza wiele satysfakcji na co dzień, o czym widzowie dowiedzą się oglądając tę pełną humoru serię.

MIRACULOUS: BIEDRONKA I CZARNY KOT – nowe odcinki od 5 września, od poniedziałku do piątku o 17:00

Również we wrześniu kanał Disney Channel zaprasza swoich widzów na premiery nowych odcinków serialu „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot”. Głównymi bohaterami serialu są Marinette i Adrien - dwójka niezwykłych nastolatków, która została wybrana na wybawców Paryża! Ich misja polega na chwytaniu złych stworów – Akumanów – zdolnych przemienić każdego w czarny charakter. Ochraniając miasto przybierają postać superbohaterów: Marinette zamienia się w Biedronkę, a Adrien w Czarnego Kota. Ale Biedronka i Czarny Kot nie znają swoich prawdziwych tożsamości. Marinette nie wie, że w jej sprzymierzeńca wciela się Adrien – chłopak, w którym się potajemnie podkochuje. On z kolei nie ma pojęcia, że Biedronka to Marinette, którą uważa za przyjaciółkę… Serial cieszy się dużą popularnością wśród widzów. Tylko w czerwcu zgromadził przed telewizorami ponad 1,3 mln osób!

DANE: NAM, VI 2016, 6:00-20:59; COV, Reach&Frequency