STARTUJE #DZIEŃDOBRYLATOWP

#dzieńdobryWP obrało kierunek wakacyjny i pod nazwą #dzieńdobrylatoWP umila weekendowe poranki. Prowadzący zapraszają na rozmowy na tematy lifestylowe, poradnikowe i ważne społecznie, a także komentarze do bieżących wydarzeń politycznych.

W #dzieńdobrylatoWP widzowie zobaczą to wszystko, co zwyczajowo pojawiało się w #dzieńdobryWP, ale w lżejszej formie, tak by lepiej zestroić się z klimatem letniego poranka - czasu, gdy przy porannej kawie mamy ochotę na więcej treści o charakterze lifestylowym. Redakcja już szykuje arsenał pomysłów, wizyty gwiazd showbiznesu, sportu, ekspertów w dziedzinie podróży, urody, technologii czy kuchni, oczywiście nie zabraknie bieżących tematów politycznych.

Z powodzeniem łączymy oczekiwania reklamodawcy i widzów. #dzieńdobryWP prezentuje atrakcyjne materiały lifestylowe i publicystyczne, które docierają zarówno do widzów telewizji WP, jak i użytkowników wszystkich serwisów Grupy Wirtualna Polska. Mnogość realizacji reklamowych to przede wszystkim siła synergii silnego online z dynamicznym offline. – mówi Aleksandra Pietrzyk, Dyrektor ds. Sprzedaży. - Klienci cenią  nasze dedykowane akcje niestandardowe. Wszystkie nasze realizacje są jednocześnie emitowane w tradycyjnej TV oraz dystrybuowane w online w ramach SG; wp.tv, social media oraz serwisów Grupy. Liczba ponad 90 akcji komercyjnych zrealizowanych w ciągu pół roku nadawania formatu #dzieńdobryWP, między innymi dla Avon, Ergo Hestia czy Rexona, to potwierdza  – dodaje Pietrzyk.

W roli prowadzących zobaczymy Małgorzatę Serafin na zmianę z Maciejem Orłosiem. Emisja programu rozpoczyna się o godz. 9:00 i potrwa do godz. 10:00. Pierwsze wydania programu  w nowej odsłonie widzowie zobaczyli 8 i 9 lipca.