Silna pozycja kanałów informacyjno - biznesowych z portfolio TVN

Zarówno kanał TVN 24, jak i TVN24 Biznes i Świat podsumowują rok 2014 wysokim wynikiem oglądalności. Główny kanał informacyjny TVN24 niezmiennie na pozycji lidera wśród kanałów o profilu informacyjnym - udział w oglądalności dla grupy komercyjnej wyniósł 2,4%, podczas gdy kolejna stacja w rankingu - TVP INFO - wygenerowała udział na poziomie o ponad połowę niższym =1,11% (w tej samej grupie celowej). Średnia minutowa oglądalność dla TVN24 to AMR prawie 60 300; TVP INFO na drugiej pozycji z wynikiem 28 100.

Największym powodzeniem wśród widowni cieszył się ‘Przegląd Prasy’ generując udział na poziomie prawie 13% SHR w grupie ogólnej. W pierwszej dziesiątce rankingu top formatów TVN24 w ubiegłym roku znalazł się również program „Kiosk z gazetami” umożliwiający reklamodawcom zaistnienie z przekazem reklamowym w otoczeniu komentarzy do tematów poruszanych w aktualnej prasie. Wynik programu to 6,4% udziału oraz 86000 AMR w grupie komercyjnej. Reklamodawcy mogą poszerzyć zasięg swojej komunikacji poprzez związanie się z odpowiednikiem tego programu na antenie TVN24 BiŚ – gdzie „Kiosk z gazetami” również występuje w paśmie porannym.

Stacja TVN24 Biznes i Świat to drugi kanał informacyjny w grupie TVN. Jest to stacja o profilu informacyjno-biznesowym docierająca do bardzo atrakcyjnej komercyjnie grupy widzów. W grupie zdefiniowanej jako Top Management w wieku 25-59 NR osiąga udział na poziomie 0,8% stając się tym samym liderem wśród kanałów o podobnym profilu. Na drugim miejscu jest Polsat News2 [dawny Polsat Biznes z wynikiem 0,15% udziału w tej samej grupie. Stacja TVN24 Biznes i Świat pozwala precyzyjnie dotrzeć z komunikatem do widzów Top Management 25-59 NR – indeks dopasowania wynosi 373.

Wychodząc naprzeciw potrzebom swoich Klientów kanał TVN24 Biznes i Świat od listopada 2014 oferuje dodatkowe możliwości komunikacji marek na antenie. Są to „Debaty”, „Weekend z…” oraz obecność z komunikacją przy najważniejszych wydarzeniach gospodarczych w kraju i za granicą. Przykładowa tematyka, z jaką mogą komunikować się klienci w „Weekendzie z…” to rynek walutowy, turystyka, ubezpieczenia, oszczędzanie, ekologia, czy motoryzacja.

W 2015 stacje planują dalszy rozwój i jeszcze lepsze adresowanie potrzeb płynących ze coraz bardziej wymagającego widza.

Zarówno TVN24 jak i TVN24 BiŚ są dostępne w ofercie Premium TV.

Zapraszamy do współpracy.

Dane: NAM; okres od początku istnienia stacji TVN24BiŚ 55(III’14) do 31 XII’14;  TVN24 & TVP INFO SHR%, AMR A16:49; SHR% programów w TG Total Individuals; TVN24 BiŚ oraz Polsat News2 SHR &AFF IX w TG Top Management 25-59 NR; AFF IX vs A16:49