TVN24 I TVN24 BIS - SILNA POZYCJA KANAŁÓW INFORMACYJNO - BIZNESOWYCH Z PORTFOLIO TVN

Główny kanał informacyjny TVN24 niezmiennie na pozycji lidera wśród kanałów o profilu informacyjnym - udział w oglądalności dla grupy komercyjnej wyniósł 2,6%, podczas gdy kolejna stacja w rankingu - TVP INFO - wygenerowała udział na poziomie 1,6% (w tej samej grupie celowej). Średnia minutowa oglądalność dla TVN24 to AMR 66 806; TVP INFO na drugiej pozycji z wynikiem 41 066. Ponadto stacja TVN24 odnotowała bardzo wysoki udział SHR% = 6,3% w atrakcyjnej dla reklamodawców grupie upmarketowej (A 25-59, NR, Top management), zostawiając swoją konkurencję daleko w tyle (TVP Info –SHR% =1,9%, Polsat News SHR% = 1,4%).

 

Dane: NAM, SHR%, AMR, A 16-49, 10.2015

 

TVN24 Biznes i Świat to drugi kanał informacyjny w grupie TVN.  Jest to stacja o profilu informacyjno-biznesowym docierająca do bardzo atrakcyjnej komercyjnie grupy widzów. W październiku kanał poprawił swój udział rok do roku, aż o 37%!

Dokumenty emitowane na antenie TVN24 Biznes i Świat cieszą się wśród widzów bardzo dużą popularnością. Wśród nich „Podróże z pasją” opowiadające m.in. o Kanadzie oraz Fidżi. Program odnotował udział SHR% = 2,1% w grupie dorosłych widzów zajmujących wysokie stanowiska.

 

Dane: NAM, SHR%, A 16-49, A 25-59, NR, Top management, 10.2014 vs 10.2015.