REKORDOWE WYNIKI SPECJALNEGO PASMA MTV – PONAD 8% UDZIAŁU (A 13-24)

Na niedzielny wieczór MTV Polska przygotowało dla widzów specjalny blok programowy pt. „Niesamowita Niedziela” prezentujący MTV EMA Pre-Party z Warszawy, następnie transmisję gali MTV EMA 2013 wraz z materiałami z czerwonego dywanu oraz premierowy odcinek programu „Warsaw Shore”.

Podczas emisji „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy” MTV Polska osiągnęła najwyższą oglądalność w tym roku. Program obejrzało około 83 tys. widzów w młodzieżowej grupie docelowej (A 13-24), co dało stacji w tym czasie udział na poziomie powyżej 8 proc. Z kolei w grupie komercyjnej (A 16-49) program obejrzało 230 tys. widzów, co zapewniło stacji udział na poziomie 2,3 proc.

Równie wysokim zainteresowaniem widzów cieszyła się transmisja z gali wręczenia nagród MTV EMA 2013, obejrzało ją ponad 207 tys. osób w wieku 16-49 - wynik ten jest o 50 proc. lepszy niż w roku ubiegłym. W grupie docelowej stacji 13-24 blok obejrzało ponad 64 000, czyli aż 65 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Z roku na rok transmisja z gali przyciąga coraz więcej widzów.

MTV jest jedyną stacją telewizyjną dedykowaną pokoleniu Millenium, stale podąża za nowymi trendami i dąży do realizacji potrzeb młodej generacji widzów. Siła marki wyraża się również w social mediach, gdzie MTV utrzymuje pozycje lidera notując 1. miejsce wśród profili marek TV na FB (z ilością 832 tys. fanów) oraz 1. miejsce wśród wszystkich profili brandowych na Twitterze (370 tys. followersów). Nie bez znaczenia pozostaje dynamiczny wzrost liczby fanów na nowoutworzonych profilach na Instagramie i VINE.

Dane: NAM, MTV, SHR%, AMR, A13:24, A16:49