PULS 2 - WZROST WE WRZEŚNIU 2016!

We wrześniu 2016 roku dynamicznie rozwijający się kanał PULS 2 osiągnął prawie 2% udziału w rynku telewizyjnym (SHR%, All 16-49), co oznacza prawie 8-procentowy wzrost w porównaniu z wrześniem 2015. PULS 2, którego siłą jest bogata i zróżnicowana oferta programowa, stale proponuje widzom kolejne nowości.

Jedną z nowości października jest wielokrotnie nominowany do nagrody Emmy Awards amerykański serial kryminalny „Zabójcze umysły” pokazujący pracę elity FBI – Specjalnej Jednostki Analityków Medycyny Behawioralnej (BAU). Załoga pomaga policji w ujęciu seryjnych morderców. Gdy zabójca jest nieuchwytny, a zebrane przez policję dowody okazują się niewystarczające, do akcji wkracza BAU. Tworząc portret psychologiczny przestępcy, są w stanie przewidzieć jego kolejne kroki. Czy grupa specjalistów faktycznie poradzi sobie z najtrudniejszymi przypadkami w historii i odkryje tajemnice seryjnych morderców?

Inną premierą miesiąca jest 15. sezon programu rozrywkowego „Gwiazdy lombardu”, który przenosi widzów do Las Vegas, gdzie trzypokoleniowa rodzina Harrisów, dziadek Rochard, syn Rick i wnuk Corey, prowadzi wspólnie lombard „Gold & Silver”. Ich życie kręci się wokół rodzinnego biznesu, gdzie sprawnie oceniają wartość przynoszonych przez ich niebanalnych klientów przedmiotów, począwszy od niewiele wartych pamiątek po prawdziwe, drogocenne perełki.

Ponadto jesienią w ofercie PULS 2 widzowie znajdą jeden z najpopularniejszych na świecie seriali „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”, który pokazuje skomplikowaną pracę grupy kryminologów, Weekendy z Barbie w każdy sobotni i niedzielny poranek oraz najlepsze światowe animacje, takie jak „Krudowie: U zarania dziejów”, „Dora poznaje świat”, „Star Wars: Rebelianci”, „Alvinnn!!! i wiewiórki”, „Kung Fu Panda” oraz „Gumisie” emitowane w codziennym paśmie Junior TV.

Dane: Nielsen Audience Measurement; wrzesień 2016; SHR%, All 16-49

Autor: Dział Sprzedaży i Marketingu Telewizji Puls