TVN24 - PROGRAMY Z REKORDOWĄ OGLĄDALNOŚCIĄ W Q2

Lipiec to dobry moment na podsumowanie wyników drugiego kwartału 2015 roku. W tym okresie kanały TVN24 i TVN24 Biznes i Świat osiągnęły łączny zasięg 5,3 mln widzów! Wśród kanałów o profilu informacyjnym oraz informacyjno – biznesowym, obydwa utrzymują pozycje liderów.

Udział TVN24 w grupie komercyjnej z miast 50k+ wyniósł 4,12%, drugie miejsce zajęło TVP INFO z udziałem 1,41% a trzeci był kanał Polsat News – 0,78% SHR. Kanał przyciąga zaangażowanych widzów oraz doskonale odpowiada na ich potrzeby, na co dowodem są wysokie wyniki programów, takich jak „Jeden na jeden” Bogdana Rymanowskiego. Jest to dziesięciominutowy wywiad z gościem – emitowany rano, od poniedziałku do piątku. Program opiera się na rozmowach z politykami i bohaterami najważniejszych wydarzeń.

Program znalazł się na pierwszym miejscu z wynikiem 10% w grupie komercyjnej, prawie 18% w grupie komercyjnej z miast i aż 38% w grupie Top management 25-59 NR! Podobnie wysokie wyniki osiągnęły ”Przegląd prasy” i stwarzający możliwości szerokiej współpracy reklamowej „Kiosk z gazetami” (15% i 12% SHR A16-49 c50+). Wysoką popularność zdobyły także filmy dokumentalne.

TVN24 Biznes i Świat wśród kanałów o profilu informacyjno - biznesowym również pozostaje liderem – z udziałem 0,91% w grupie docelowej Top management 25-59 NR, przed Polsat News 2, którego udział w wyniósł 0,35%. Rekordowe wyniki notują popularne wśród widzów filmy dokumentalne, poruszające aktualne i ważne tematy polityczno – społeczne. Ich wyniki sięgają nawet 6,44% SHR w wymienionej grupie docelowej.

Dane: NAM, 1.04-30.06.2015, A16-49,A16-49 c50k+, Top MNGM 25-59 NR