Premiery, nowa oprawa graficzna i 15- procentowy wzrost PULS 2

W styczniu 2015 roku PULS 2 zanotował prawie 15-procentowy wzrost w porównaniu ze styczniem 2014. Osiągając 1,84% (SHR, 16-49) udziału w rynku kanał trzeci miesiąc z rzędu uplasował się na najwyższym w swojej historii, dziewiątym miejscu w Polsce.

PULS 2 nie zwalnia tempa. W marcu na widzów kanału czekają premierowe sezony znanych i lubianych programów dokumentalnych. W poniedziałek, 9 marca, pojawi się 4. sezon serialu „Łowcy okazji”, w którym  dwóch zapalonych handlarzy przemierza Amerykę w poszukiwaniu cennych przedmiotów, wartościowych kolekcji i unikatowych zbiorów. Tydzień później, w poniedziałek, 16 marca, PULS 2 rozpocznie premierową emisję drugiego sezonu programu „Piekielny hotel Gordona Ramsaya”, w którym słynny szef kuchni i restaurator odwiedza najgorsze hotele w Ameryce. Z kolei w czwartek, 19 marca, w PULS 2 pojawią się premierowe odcinki siódmego sezonu serialu „Gwiazdy lombardu”, który opowiada o trzypokoleniowej rodzinie prowadzącej lombard „Gold & Silver”.

Wiosenna ramówka PULS 2 będzie prezentowana w nowej oprawie graficznej.

Dane: Nielsen Audience Measurement; styczeń 2015; All 16-49

Autor: Dział Marketingu i Rozwoju Telewizji Puls.