PULS 2 - PRAWIE 8-PROCENTOWY WZROST W CZERWCU 2016!

W czerwcu 2016 roku dynamicznie rozwijający się kanał PULS 2 osiągnął ponad 2% udziału w rynku telewizyjnym (SHR%, All 16-49), co oznacza prawie 8-procentowy wzrost w porównaniu z czerwcem 2015. PULS 2, którego siłą jest bogata i zróżnicowana oferta programowa, nie zamierza zwalniać tempa i stale rozwija swoją ofertę programową.

 

Wielką atrakcją PULS 2 jest najpopularniejszy w historii telewizji program motoryzacyjny „Top Gear”, w którym słynny Jeremy Clarkson wraz z kompanami testują samochody w najbardziej nietypowy sposób. Wszystko po to, by sprawdzić ile naprawdę są warte! W lipcu PULS 2 wyemituje najlepsze odcinki serii, czyli „Top Gear - Najlepsze z najlepszych”!

Ponadto PULS 2 emituje bardzo popularne dokumenty aukcyjne, takie jak „Gwiazdy lombardu”, „Wojny magazynowe: Kanada” i „Łowcy okazji” oraz jedne z najpopularniejszych telewizyjnych seriali kryminalnych „CSI” Kryminalne zagadki Las Vegas” i „Agenci NCIS”.

Z myślą o młodszych widzach kanał emituje najlepsze światowe animacje, takie jak „SpongeBob Kanciastoporty” oraz „Tom i Jerry”, a w weekendy klasyczne tytuły Disneya, takie jak „Bernard i Bianka” oraz „Bernard i Bianka w krainie kangurów”.

Dane: Nielsen Audience Measurement; czerwiec 2016; SHR%, All 16-49

Autor: Dział Marketingu Telewizji Puls