TV PULS - POLSKA PREMIERA SERIALU „MUPPETY” JUŻ 8 LISTOPADA !

Kultowi bohaterowie ze znanego wszystkim „The Muppet Show” – Kermit, Panna Piggy, Miś Fozzie, Zwierzak i Gonzo – wracają! Już w niedzielę, 8 listopada, krótko po premierze w Stanach Zjednoczonych, TV Puls rozpocznie emisję serialu komediowego „Muppety”. Będzie to premiera tej znakomitej produkcji w Polsce!

„Muppety” to nowe przygody stworzonych przez Jima Hensona bohaterów kultowego „The Muppet Show”. Ten nowy, świetnie przyjęty w Stanach Zjednoczonych serial nie tylko dla dzieci, w niezwykle zabawny i błyskotliwy sposób pokazuje życie głównych bohaterów. Romanse, rozstania, sukcesy, porażki. I to wszystko w Hollywood! Wiodącą postacią przesympatycznej gromady pozostaje Kermit, producent rozrywkowego talk-show z Panną Piggy w roli gwiazdy. Niestety, Kermit i Piggy rozstali się, a Kermit randkuje już z inną… świnką. Kermitowi i Piggy na ekranie jak zwykle towarzyszą niezdarny Miś Fozzie, żywiołowy mistrz perkusji Zwierzak, Gonzo, szczur Rizzo, dwóch zgryźliwych dziadków Statler i Waldorf, asystent Kermita Scooter, pies pianista Rowlf i wiele innych wspaniałych postaci. Pełen humoru i odniesień do rzeczywistości serial „Muppety” z pewnością rozśmieszy absolutnie każdego. Serial będzie emitowany z polskim dubbingiem, a głosu postaciom użyczą znani polscy aktorzy, m.in.: Michał Zieliński (Kermit, Panna Piggy, Rizzo) i Jarosław Boberek (Gonzo, Fozzie, Zwierzak).

W najbliższym czasie dużą atrakcją oferty TV Puls dla dzieci będzie też ogólnopolska premiera znakomitej animacji „Klopsiki kontratakują”. Dzieci zobaczą dalsze przygody Flinta, młodego wynalazcy maszyny, która zmienia wodę w jedzenie. Tym razem Flint i przyjaciele będą musieli pokonać głodne takodyle, szympagrysy, hipomniaki, tarantoburgery i inne dziwne stworzenia, by ocalić świat przed niechybną zagładą!

Ponadto TV Puls jak zwykle zaprasza na swój znak rozpoznawczy, czyli animację „Pingwiny z Madagaskaru” emitowaną od poniedziałku do piątku o godz. 19:00.

W I półroczu 2015 roku TV Puls osiągnął w grupie widzów All 16-49 z dziećmi w wieku 4-14 3,7% udziału w rynku telewizyjnym, co plasuje go na wysokim, trzecim miejscu w Polsce wśród telewizji komercyjnych.

Dane: Nielsen Audience Measurement; I półrocze 2015 All 16-49 z dziećmi w wieku 4-14;