ODKRYCIA WIOSENNEJ RAMÓWKI TELEWIZJI TTV

Wiosenna ramówka TTV wzbogaciła się o dwa autorskie, flagowe programy prime-time’owe- „Domówka” i „Michniewiecz. Inny świat.” pozwalające dotrzeć do miejskiej widowni zainteresowanej modnymi „domówkami” oraz aktywnym wypoczynkiem w egzotycznych rejonach świata.

Od 5 marca przez dwanaście kolejnych środowych wieczorów na domową imprezę zaprasza Charles Daigneault, Kanadyjczyk znany z programu „Master Chef”. „Domówka to nie jest tradycyjny kulinarny show znany z innych anten. Domowy charakter imprez i niepodrabialny styl Charliego tworzą niepowtarzalną mieszanką. Gdyby to było możliwe, widziałabym taką imprezę w swoich czterech ścianach” – śmieje się Lidka Kazen, szefowa kanału TTV. „Domówka” to świetna kuchnia i dobra zabawa, bo nad wszystkim czuwa dusza towarzystwa - Charles Daigneault.

Emisja: środy, godz. 20.45

Kwiecień na antenie telewizji TTV upłynie pod znakiem Tomka Michniewicza, który w każdym odcinku zabierze jednego bohatera w podróż do odległych zakątków świata. „Michniewicz. Inny świat.” to program pełen nowych doświadczeń i niespodzianek. Kulisy pracy i życia w Maroku, Tajlandii, Tanzanii czy na Bali będą zaskoczeniem dla widzów znających te rejony z folderów wakacyjnych i wygodnych resortów.

Tomek Michniewicz - dziennikarz, podróżnik, obieżyświat - od lat przybliża atrakcyjne rejony świata aktywnym i poszukującym wrażeń turystom. Polacy sporo podróżują i szukają nowych miejsc, ale nie zawsze mają czas odkryć ich prawdziwe oblicze. Bohaterowie programu Tomka Michniewicza poznają lokalny koloryt i świat, którego się nie spodziewali.

Emisja: czwartki, od 3 kwietnia, godz. 20.05.

Rekordy oglądalności bije długo oczekiwany w polskiej telewizji program o aukcjach magazynowych- „Wojny magazynowe”- od początku roku znajduje się w TOP najlepiej oglądanych formatów stacji. Średnia oglądalność minutowa rekordowego odcinka (25 stycznia 2014) wyniosła 329 822 widzów (z grupy komercyjnej) (6,78% SHR). Takie wyniki przekładają się na pozycje TTV na rynku telewizyjnym- luty kanał zakończył na 8 miejscu wśród najlepiej oglądanych stacji na z udziałem 1,43% (co przekłada się na 97% wzrostu w porównaniu z tym samym okresem 2013 roku).

Dane: NAM, II 2014, II 2013, SHR%; 25.01.2014 AMR; A 16-49