TLC - NOWY SEZON SALONU SUKIEN ŚLUBNYCH: POLSKA

Stefano Terrazzino, już po raz drugi, otwiera przed przyszłymi pannami młodymi podwoje wyjątkowego “Salonu Sukien Ślubnych”. Znany tancerz, choreograf i absolwent krawiectwa teatralnego udowodnił, że w roli doradcy kobiet nie ma sobie równych. Chce, aby w dniu ślubu każda z pań wyglądała zjawiskowo. Umie dostrzec zarówno walory, jak i wady sylwetki przyszłej panny młodej.

Dzięki temu, wspólnie z konsultantkami salonu, może zaproponować idealną suknię ślubną. Doradza i wspiera, ale nie narzuca swojego zdania. Potrafi też znakomicie ostudzić emocje osób towarzyszących, które często mają dużo więcej do powiedzenia na temat sukni, niż sama panna młoda. Terrazzino i konsultantki nigdy nie mogą narzekać na brak pracy. Nie tylko wybierają suknie, uspokajają panny młode, ale także godzą skłócone rodziny. W „Salonie” pojawiają się panny młode z całej Polski. W tym również znane Gwiazdy, których przygotowania do ślubu są na ustach całej Polski. Odcinek premierowy od 12 lutego, co piątek o godz. 22.00.

W styczniu 2016 roku udział kanału TLC (SHR%) rok do roku wzrósł m.in. w grupach tzw. Millenialsów (W 16-24) o 48% w grupie W 16-29 o 9% W grupie celowej kanału (W 16-49 miasta) udział pozostał na podobnym poziomie co w ubiegłym roku. Kanał w styczniu 2016 utrzymał wysokie wskaźniki dopasowanie w grupach kobiecych, jak: AFF 232 (W 16-49, miasta 100k+ vs. A 16-49), czy AFF 229 (W 25-44, miasta 50k, dochód 3500+ vs. A 16-49).