Nowość w MTV – program „Wystajlowani”

Wiosna w MTV Polska upłynie pod znakiem nowości, modowych inspiracji i rozmów o życiu. Już 24 kwietnia na antenie stacji zadebiutuje program „Wystajlowani”, a w nim cały wachlarz osobowości i odważne metamorfozy. A to wszystko pod czujnym okiem Spikera i Lady Niny!

Już w następnym tygodniu na antenie MTV Polska zagości zupełnie nowy format. „Wystajlowani” to program typu make-over show, w którym bohaterowie wyłonieni w drodze castingu, przejdą metamorfozę pod okiem stylowych gwiazd stacji. Uczestnicy podzielą się swoją historią, opowiedzą, dlaczego szukają zmiany i czym jest dla nich moda. W role stylistów wcielą się doskonale znani widzom MTV Spiker i Lady Nina. W każdym odcinku para prowadzących zmierzy się w bitwie na stylówki. Na koniec ich gość wskaże jedną z propozycji, a w ramach nagrody weźmie udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i wróci do domu z wybranym setem ubrań. Stawką w grze będzie karne zadanie – stylista, który przegra, będzie musiał zmierzyć się z wyzwaniem rzuconym przez rywala. Jednak przede wszystkim liczy się tu satysfakcja osób przechodzących przemianę.

Patryk Spiker zyskał popularność dzięki programowi „Warsaw Shore: Ekipa z Warszawy”, w którym zyskał sympatię widzów. Na co dzień pracuje w Londynie jako specjalista od wizerunku, z którego usług można skorzystać wybierając się wspólnie na zakupy. Z kolei Nina Cieślińska to producentka, reżyserka i redaktorka. W 2021 roku została nominowana do Grand Video Awards za realizację serialu dokumentalnego „Rodzina+”. Ma na swoim koncie również prowadzenie programów muzycznych i rozrywkowych na antenie MTV Polska, a także imprez muzycznych.

Bohaterem pierwszego z sześciu odcinków będzie Jakub – pochodzący z niewielkiej miejscowości fan artystycznego makijażu, który zdecydował się na udział w programie, aby jak sam mówi, „wyjść ze swojej strefy komfortu” i dodać koloru w garderobie. Premiera nowego show już 21 kwietnia na kanale YouTube stacji oraz 24 kwietnia o godz. 22:00 w MTV Polska.

Działaniom promocyjnym towarzyszy kampania marketingowa, która oparta będzie o video w social mediach (FB, IG) oraz video i banery targetowane behawioralnie (Xaxis). Zakup mediów przygotował i zlecił Wavemaker. Za kreację odpowiada dział wewnętrzny Paramount Network.

Program został wyprodukowany przez firmę Dragon Head na zamówienie Viacom International Studios dla MTV Polska.