Niestandardowe formy komunikacji i wakacyjne nowości programowe na antenie Disney Junior

Disney Junior to kanał, który skupia się na edukacji i rozrywce dla najmłodszych, zachęcając do śpiewu, śmiechu i kreatywnej zabawy. Tylko w Q1 2014 roku Disney Junior zgromadził przed ekranami ponad 6,4 mln widzów powyżej 4 roku życia (Cov 44% w grupie all 4-12)! Tak szeroki zasięg świadczy o tym, że kanał  jest najbardziej efektywną platformą komunikacji z widzami dla marek, których grupą docelową są w szczególności dziewczynki (61% widowni Disney Junior), w wieku 4-9 lat (44%).

W marcu br. klienci, którzy zdecydowali się na współpracę poprzez billboardy sponsorskie, skrzydełka reklamowe i spoty pozycjonowane, uzyskali wynik o 6% lepszy w porównaniu do komunikatów niepozycjonowanych. GRP per spot na pierwszej pozycji w breaku był na poziomie 0,57 w komercyjnej grupie dziecięcej.

Jeden z majowych projektów, wygenerował ponad 1,9 mln kontaktów z reklamą (GRP abs). Jego celem była promocja magazynu Księżniczka za pomocą skrzydełek reklamowych zaplanowanych na pierwszej i ostatniej pozycji w breaku przy uwielbianych przez widzów serialach Jej Wysokość Zosia oraz Klinika dla pluszaków. Dzieci w wieku 4-12 w zasięgu kampanii widziały skrzydełko średnio 6 razy!

Disney Junior to kanał, który wyjątkowo dba o swoich małych widzów również w wakacje. Zapewnia im tyle samo rozrywki, co w pozostałych miesiącach. W czerwcu swoją premierę będzie miał serial opowiadający o wesołym kurczaku o imieniu Calimero oraz specjalne pasmo tematyczne z Szeryfem Kają na Dzikim Zachodzie!

Już po wakacjach na antenie pojawi się 2. sezon serialu Jej Wysokość Zosia, który jest niezwykle ceniony przez dziewczynki. W maju br. serial uzyskał 5,28 SHR% w grupie dziewczynek 4-12 i AFF na poziomie 133 w stosunku do komercyjnej grupy dziecięcej.

Zapraszamy do zabawy z Disney Junior!

Źródło: NAM, Cov all 4+, Q1 2014; Cov% all 4-12, Q1 2014; ADH% 24.01 – 25.05.201; GRP abs, OTS all 4-12, 2-30.04.2014; SHR%, AFF programu Jej wysokość Zosia 05.2014