NICKELODEON - WYSOKA OGLĄDALNOŚĆ I JESIENNE PROPOZYCJE DLA NAJMŁODSZYCH

W październiku udział kanału Nickelodeon w grupie A4-12 wyniósł 5,3%, a średni dzienny zasięg 8,4%, docierając do prawie 300 tysięcy dzieci. Z kolei łączny udział wszystkich kanałów z rodziny Nickelodeon wyniósł 10,9%, a wspólny zasięg 14,5%, co przełożyło się na dotarcie do ponad pół miliona widzów. Najlepsze tytuły w ubiegłym miesiącu to „Grzmotomocni”, „Psi Patrol” i „SpongeBob Kanciastoporty”.

Wysoka oglądalność kanału wiąże się z szeroką ofertą programową, jaką Nickelodeon proponuje swoim widzom. W listopadzie, stacja przygotowała dalsze przygody ulubionych bohaterów. W każdą sobotę i niedzielę o godz. 9:25 nowe odcinki z udziałem najpopularniejszej podwodnej gąbki „SpongeBob Kanciastoporty”, a o 10:00 serial „Między nami, kuzynami”. Jeszcze w listopadzie, od poniedziałku do piątku o godz. 20:00 na antenie zagoszczą najnowsze odcinki trzeciego sezonu serialu „Jestem Franky”. Z kolei fani zaczarowanej kotki Felicity z serialu „Tęczowy Motylokotorożec” będą mieli okazję śledzić jej fantastyczne przygody od poniedziałku do piątku o godz. 16:05.

Również na pozostałych kanałach z rodziny Nickelodeon na widzów czekać będą wyjątkowe programy. Na antenie Nick Jr. dzieci będą mogły obejrzeć specjalne weekendowe pasma z bohaterami bajek „Bąbelkowy świat gupików”, „Dora podróżniczka” oraz „Umizoomi”. Nie zabraknie również premierowych odcinków serialu „Psi Patrol”. Losy Marshala i reszty ekipy ratunkowej już od 18 listopada o godz. 17:45. W listopadzie na kanale NickToons wyemitowane zostaną najnowsze odcinki serialu „Harmidom”, a w grudniu świąteczny maraton z bohaterem jednej z najpopularniejszych kreskówek na świecie „SpongeBob Kanciastoporty”.

Niewątpliwą listopadową atrakcją będzie konkurs dla fanów „Psiego Patrolu”. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zaprojektować swojego ulubionego bohatera i przesłać na stronę www.nick.com/paw. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, a dla wszystkich uczestników będą dostępne tematyczne kolorowanki do pobrania. Akcja trwa od 12 listopada do 6 grudnia.

Źródło: NAM, 0600-2059, 4-12, 2019.10