Nickelodeon | Rusza projekt "Gwiazdka 2014" integrujący szeroką i kontekstową obecność w telewizji oraz internecie

Od początku roku stacja Nickelodeon umacnia swoją pozycję i jest liderem stacji dziecięcych! Średni udział kanału w oglądalności w grupie dzieci w wieku od 4 do 12 w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy roku wyniósł 5,5%! Rekordowe wyniki stacja odnotowała w czerwcu i sierpniu – aż 6,3%! Tak dobre parametry stacji to efekt skutecznej strategii rozwoju kanału, bazującej  na wiedzy o młodych widzach dzięki realizowanym międzynarodowym projektom badawczym oraz przemyślanym decyzjom dotyczącym oferty programowej.

Ramówka stacji została starannie dobrana do wieku i zainteresowań dzieci a jej bogata oferta gwarantuje dotarcie do dziewczynek jak i chłopców, a także węższych grup wiekowych. Dla najmłodszych stacja przygotowała poranne pasma z animacjami o walorach edukacyjnych. Wśród nich znajduje się na przykład „Dora mała podróżniczka”, dzięki której dzieci uczą się podstaw języka angielskiego. Z myślą o starszych dzieciach i młodzieży kanał prezentuje pełne humoru kreskówki, jak „Pingwiny z Madagaskaru", „SpongeBob Kanciastoporty", czy „Wojownicze Żółwie Ninja” oraz seriale fabularne, m.in. „Tajemnice Domu Anubisa", „Sam&Cat” i „Grzmotomocni”. Nickelodeon jest także bardzo aktywny w internecie, w którym najmłodsi  spędzają coraz więcej czasu i poszukują kontentu znanego z ekranu telewizora. Jednak na stronie www.nick.com.pl dzieci znajdą nie tylko informacje o ulubionych telewizyjnych bohaterach ale także ponad 70 angażujących gier i aplikacji. W sierpniu stronę kanału odwiedziło 418 tysięcy UU a jej profil na Facebooku gromadzi blisko 400 tysięcy fanów.

Nickelodeon dzięki  swojej pozycji i zaangażowaniu widzów gwarantuje swoim Partnerom kontekstową i efektywną komunikację z najmłodszymi odbiorcami, tak w telewizji, jak również w internecie.  Przykładem takiej współpracy integrującej oba media jest projekt „GWIAZDKA 2014”. Po raz kolejny zaprosimy dzieci do zabawy w ramach przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia! W minionym roku zaangażowanie dzieci było ogromne - otrzymaliśmy aż 17 261 zgłoszeń konkursowych! Codziennie na stronie nick.com.pl zostanie ujawnione nowe pytanie dotyczące Gwiazdki a na zwycięzców czekać będą atrakcyjne nagrody! Konkurs będzie szeroko promowany na stronie stacji  już 24 listopada, tydzień przed startem – wtedy uruchomione zostanie wielkie odliczanie a także ruszy teaserowa komunikacja w telewizji. Kolejne etapy projektu zakładają szeroką i różnorodną obecność  Partnera na stronie www; między innymi branding strony konkursowej, kampania pre-roll, toplayer, double billboard, skyscraper oraz nowy format - floor ad. Podobnie bogata i różnorodna będzie komunikacja w telewizji. Obecność Partnera będzie widoczna w kampanii teaserowej oraz promocyjnej ale także w ramach brandowanych plansz „reklama” a także w otoczeniu atrakcyjnego, świątecznego kontentu w ramach współpracy sponsoringowej.

Wszystkich zainteresowanych współpracą przy projekcie NICKELODEON GWIAZDKA 2014 zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym Premium TV oraz Brand Solutions Viacom International Media Networks. ZAPRASZAMY!

Dane: NAM, 01.01 – 31.08.2014, SHR%, A 4-12, DP 06:00-21:00