NICKELODEON PLAY – SZYBSZY DOSTĘP DO TEGO, CO NAJLEPSZE I NAJZABAWNIEJSZE W ŚWIECIE!

Nickelodeon wprowadził na polski rynek bezpłatną aplikację Nickelodeon Play, która działa w podobnym kształcie na rynku niemieckim, norweskim, duńskim oraz szwedzkim. Nickelodeon Play jest drugim po MTV Play elementem oferty Play Plex, wprowadzanej na rynek przez Viacom International Media Networks, którą docelowo mają tworzyć aplikacje dedykowane każdemu z kanałów nadawcy.

Nickelodeon Play umożliwia dzieciom dostęp do kontentu znanego z anteny stacji. Biblioteka aplikacji aktualnie obejmuje ponad 120 pełnych odcinków i kilkanaście gier. Wśród dostępnych tytułów widzowie znajdą m.in. „SpongeBob Kanciastoporty”, „Chica Vampiro. Nastoletnia wampirzyca”, „Niech żyje Król Julian”, „Game Shakers. Jak wydać grę”, „Wojownicze Żółwie Ninja”, „Bella i Buldogi”, czy „Sam & Cat”. Codziennie w aplikacji pojawiać się będzie nowa porcja rozrywki, w tym nowe odcinki programów i seriali.

Aplikacja oddaje ducha nieskrępowanej zabawy znanej z anteny Nickelodeon – zapewnia użytkownikom dostęp do wielu angażujących gier a także szereg interaktywnych elementów takich jak przycisk „nie dotykaj”, który po naciśnięciu uwalnia dodatkowe niespodzianki! Aplikacja przypadła do gustu młodym użytkownikom i ich rodzicom – jest jedną z najczęściej ściąganych, darmowych aplikacji dla dzieci w App Storze!

Nickelodeon Play oferuje wiele dodatkowych funkcji umożliwiających Reklamodawcom ciekawe kooperacje komercyjne, np. reklamy video oraz formy niestandardowe budujące zaangażowanie - takie jak ”mistery items”, czyli zamieszczony na stronie głównej element dający możliwość rozbudowania go o dodatkowe treści reklamowe Partnerów.

Nowa aplikacja działa na urządzeniach mobilnych z systemem iOS i Android, jest możliwa do pobrania za darmo z Apple Store i Google Play. Zapraszamy do współpracy!

 

 

*