Nickelodeon "Slime Cup" – multimediowa platforma do budowania angażującej komunikacji między marką a dziecięcym odbiorcą – case study marki BOOMCO.™

Nickelodeon cieszy się popularnością wśród młodych widzów. Od początku roku co miesiąc znajduje się w czołówce najchętniej oglądanych kanałów dziecięcych, w maju potwierdza swoją pozycję lidera – udział stacji w oglądalności w grupie 4-12 to aż 6%! Tak dobre wyniki są potwierdzeniem skutecznej strategii budowania atrakcyjnej oferty programowej dla najmłodszych.  Ze względu na silną pozycję oraz wachlarz różnorodnych możliwości wykorzystujących unikatowy i angażujący dzieci kontent, stacja jest atrakcyjnym partnerem kampanii reklamowych targetowanych do najmłodszych widzów.

Przykładem takich działań, jest zintegrowana współpraca firmy Mattel i kanału Nickelodeon. Marka BOOMco.™ związała swoją komunikację z międzynarodowej rangi eventem „Slime Cup”. „Slime Cup” - zawody, w których cztery drużyny, składające się z uwielbianych przez dzieci gwiazd seriali live-action oraz animowanych postaci kanału Nickelodeon, stają do walki, by podczas różnych konkurencji zdobyć jak najwięcej „slime´u”. W specjalnym programie wyemitowanym w sobotę 7 czerwca o godzinie 15:30 fani „Slime Cup” będą mieli okazję śledzić  zmagania swoich ulubieńców. Szeroka kampania promująca wydarzenie już trwa! Od 19 maja widzowie i internauci są zachęcani  do czynnego udziału w wydarzeniu i wsparcia swojej ulubionej drużyny. W czasie trzymiesięcznej rywalizacji widzowie poprzez specjalną aplikację on-line będą pomagać swoim faworytom wspólnie z nimi rozwiązując quizy, głosując w sondach i grając w gry dostępne na stronie internetowej akcji. Uzyskane punkty są liczone na poczet wybranej przez nich drużyny. Zwycięzców poznamy w sierpniu!

Partnerem strategicznym „Slime Cup” w Polsce jest BOOMco.™, marka należąca do firmy Mattel i oferująca miłośnikom wystrzałowej zabawy szeroki asortyment niezwykłych blasterów, rzutek i specjalnych odlotowych akcesoriów. BOOMco.™ pojawi się na każdym etapie związanym z komunikacją „Slime Cup”. Na antenie Nickelodeon Polska jako sponsor programów związanych z wydarzeniem,  w spotach partnerskich zachęcających widzów do wzięcia udziału w rywalizacji i wspierania drużyn swoich ulubieńców a także na stronie internetowej zawodów oraz fanpage´u stacji na Facebooku gromadzącym ponad 375 tysięcy użytkowników z Polski! Dodatkowym elementem promującym portfolio produktów marki angażującym młodych entuzjastów dobrej zabawy jest konkurs, w którym uczestnicy mogą dowiedzieć się, jaki produkt BOOMco.™ pasuje do nich najlepiej.

W tak szerokiej komunikacji nie zabraknie także wydarzenia specjalnego – daj się ponieść akcji z BOOMco.™! Już 28 czerwca w Klubie Iskra na Polu Mokotowskim odbędzie się event, podczas którego goście będą mogli bawić się w strefie plenerowej i krytej BOOMco.™. Na tę specjalną okazję organizator przygotował dwa wyjątkowe konkursy zręcznościowe: „Sprawdź swoją szybkość” oraz „Sprawdź precyzję dalekiego strzału”. Strefę BOOMco.™ i konkursy związane z marką na scenie głównej będzie animować popularny artysta lubiany przez odbiorców stacji. Zabawy ruchowe i konkursy będą czekać na dzieci również w strefie ich ulubionych bohaterów - SpongeBoba i Wojowniczych Żółwi Ninja. Goście będą też mieli niepowtarzalną okazję spotkania animatorów w kostiumach ulubionych postaci znanych z anteny Nickelodeon. Ponadto po raz pierwszy w Polsce będzie się można bawić w gigantycznym dmuchanym zamku SpongeBoba!
Dołącz do nas – zapraszamy 28 czerwca!

Prezent dla młodych widzów od VIMN na Dzień Dziecka
Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Dziecka VIMN wraz z  operatorami kablowo - satelitarnymi przygotował prezent dla młodych widzów. Przez dwa tygodnie, od 26 maja do 9 czerwca wszyscy abonenci Cyfrowego Polsatu, Vectry, Multimedia Polska, Orange, Netii, Inea, telewizji Toya, Promax oraz SM Grudziądz mogą oglądać Nickelodeon, Nick Jr oraz Nickelodeon HD w tzw. „otwartym oknie”. Dodatkowo w ciągu dwóch tygodni trwania akcji abonenci Cyfrowego Polsatu, Multimedia Polska, Vectry, Orange oraz Inea w ramach usługi wideo na życzenie (VoD) otrzymają bezpłatny dostęp do biblioteki kilkudziesięciu najpopularniejszych programów z kanałów dziecięcych Viacom.

Zapraszamy na nadchodzące premiery na antenie!

WINX CLUB
W czerwcu na widzów Nickelodeon będzie czekać premiera 6 sezonu „Winx Club” przedstawiającego historię młodej czarodziejki Bloom oraz jej pięciu przyjaciółek z tytułowego Klubu Winx, które uczęszczają do szkoły czarów Alfea. Kiedy nastają kłopoty dziewczynki zmieniają się w śliczne wróżki i walczą ze złem, używając czarów.

Emisja: od 9 czerwca, poniedziałek - piątek, godz. 11:00

SPONGEBOB KANCIASTOPORTY
W czerwcu na antenie Nickelodeon Polska zagoszczą również nowe odcinki uwielbianej przez dzieciaki bajki „SpongeBob Kanciastoporty”. Tytułowy bohater to zabawna gąbka, która nosi kanciaste spodnie i mieszka w domku z ananasa na dnie Oceanu, w miejscowości Bikini Dolne. Jego największą życiową ambicją jest bycie najlepszym kucharzem. SpongeBob pracuje w podwodnej restauracji serwującej kraboburgery, dzięki czemu każdego dnia spełnia swoje marzenie. Pełen optymizmu i inicjatywy, zawsze potrafi po mistrzowsku wpakować się w tarapaty, wciągając w nie przy okazji wszystkich wokół. SpongeBob w wolnych chwilach poluje na meduzy, puszcza bańki mydlane i doskonale bawi się w towarzystwie swoich przyjaciół - rozgwiazdy Patryka, wiewiórki Sandy oraz ośmiornicy Skalmara.

Emisja: od 16 czerwca, poniedziałek - piątek, godz. 19:00

DANE: AGB Nielsen, 01-31.05.2014, SHR%, A4-12, DP 06.00-21.00