MOTOWIZJA - ZWIĘKSZA ZASIĘG. OD MARCA KANAŁ DOSTĘPNY W SIECI UPC

Od 1 marca 2016 r. kanał motoryzacyjny Motowizja HD dołączy do oferty największej sieci kablowej w Polsce – UPC Polska. Do 30 kwietnia 2016 r. w ramach otwartego okna, klienci pakietu Select będą mogli oglądać kanał bez dodatkowych opłat. Zasięg techniczny Motowizji wzrośnie do ponad 3 mln gospodarstw domowych.

- Od startu w styczniu 2014 roku Motowizja rozwija się bardzo dynamicznie. Od początku jesteśmy dostępni na platformie nc+ oraz w ramach oferty Orange TV i w sieci Toya. W styczniu 2015 kanał dołączył do podstawowego pakietu w sieci Multimedia Polska. A w ciągu ostatnich 12 miesięcy stacja znalazła się również w ofercie kilku innych sieci kablowych. Rośnie też oglądalność kanału, szczególnie w grupie mężczyzn 30+
– z dużych miast i z wysokimi dochodami – bardzo ciekawej dla reklamodawców.
W tematyce motoryzacyjnej odkryliśmy na polskim rynku TV ogromną niszę i wypełniamy ją konsekwentnie szeroką paletą tematów. Motowizja nadaje programy zagraniczne i produkcje własne. Mamy dzisiaj propozycje złożone z trzech dziedzin motoryzacyjnych: relacji ze światowych zawodów w sportach motorowych najwyższej rangi, najnowsze międzynarodowe produkcje na temat samochodów oraz lokalne produkcje z polskimi bohaterami. Taki dobór tematów podoba się nie tylko fanom motoryzacji, ale również szerokiej publiczności. - podkreśla Krzysztof Mikulski, twórca i dyrektor kanału Motowizja.

Kanał Motowizja HD będzie dostępny w pakiecie Max oraz w pakiecie dodatkowym eXtra, a do 30 kwietnia 2016 r. w ramach otwartego okna także w pakiecie Select. Program będzie można oglądać na pozycji 514 na dekoderach Horizon i Kaon oraz na pozycji 572 na dekoderze Mediabox.

- Cieszę się, że Motowizja tak szybko powiększa swój zasięg. Od marca będzie mogło nas oglądać ponad 9 milionów Polek i Polaków. W ciągu najbliższych dwóch lat chcemy tę liczbę co najmniej podwoić. Bardzo istotne jest jednak, żeby ulokować naszą markę w obszarze on-line. W kolejnych latach będziemy konsekwentnie rozbudowywać i wzmacniać markę kanału i stworzymy z niej jeden z najważniejszych portali motoryzacyjnych w kraju. Ponadto, są już konkretne plany ulokowania Motowizji za granicą. Obserwujemy przede wszystkim telewizyjne rynki wschodnioeuropejskie. Prawie w żadnym z tych krajów nie znajdziemy stacji o profilu Motowizji: interesującego zestawienia złożonego z aktualnych i lokalnych magazynów motoryzacyjnych, relacji z najwyższych rangą światowych zawodów w sportach motorowych oraz bardzo wartościowych, światowych treści dotyczących samochodów. - mówi Krzysztof Mikulski.

Motowizja to kanał dla pasjonatów motoryzacji. W ofercie ma ponad 30 wyselekcjonowanych europejskich i amerykańskich formatów oraz 10 produkcji polskich. Kanał prezentuje spojrzenie na technologię, ekologię oraz nowości świata motoryzacji, a także niezapomniane spotkania z legendami i klasykami. Stacja oferuje interesujące programy zarówno dla wielbicieli dwóch kółek (Motocyklowa Polska i Motovblog – prowadzone przez Wiktora W. Kammera czy Motoślad, którego gospodarzem jest Aleksander 'Ostry' Ostrowski), jak i czterech (Motojazda – Garaż Motowizji prowadzony przez Marka Wieruszewskiego, Motowizja Sport News – przygotowywany przez Łukasza Siudaka).

Motowizja to także wielkie sportowe emocje: jedyne w polskiej telewizji transmisje z wyścigów serii DTM, ADAC GT Masters, Audi TT Cup – komentowane wspólnie przez Łukasza Siudaka i Natalię Kowalską, a także relacje z rajdów WRC, wyścigów Formuły E, Porsche Carrera Cup Deutschland, GT4 European Series, Volkswagen Golf Cup, BMW IS CUP oraz STW Drift Challange.

Dołączając do oferty UPC kanał dotrze do ponad 3 mln gospodarstw domowych, czyli do ponad 9 milionów Polaków osiągając zasięg techniczny na poziomie 20%. Obecnie Motowizja jest dostępna w dystrybucji satelitarnej na platformie nc+ na pozycji 124, w Orange TV – pozycja 136, w jakości HD w Multimedia Polska – kanał 127 oraz w sieci TOYA na kanale 32, a także w innych sieciach kablowych, m.in. Elsat, Echostar, Evio, InterArena, Emotronik, Videostar.

Wyłącznym dystrybutorem kanału jest Frame By Frame.

www.motowizja.pl

www.facebook.com/motowizja