Kolejny kanał Naziemnej Telewizji Cyfrowej w ofercie Premium TV

Premium TV od 19 lipca poszerza ofertę reklamową o stację TV PULS 2 nadającą ogólnopolsko w ramach koncesji Naziemnej Telewizji Cyfrowej.

Oferta programowa startującego 19 lipca TV PULS 2 przygotowana została z myślą o kobietach oraz młodych rodzinach. Obejmuje głównie: programy lifestylowe, talk-show, reality oraz filmy fabularne i dokumentalne, bloki tematyczne – familijne w tym najlepsze animacje dla dzieci, a w weekendy wieczorne pasma dla miłośników kina. Stacja będzie dostępna bezpłatnie w ramach multiplex’u MUX2 (zasięg 96%) dla wszystkich widzów Naziemnej Telewizji Cyfrowej oraz abonentów C+, n i TP (razem ok. 1 mln HH), których dekodery odbierają sygnał z cyfrowych nadajników naziemnych. Dodatkowo stacja będzie dostępna za pośrednictwem kilkudziesięciu sieci telewizji kablowych.

Decyzję o poszerzeniu współpracy z Premium TV podjęliśmy, bazując na pozytywnych doświadczeniach przy sprzedaży czasu reklamowego TV Puls. Wierzymy, że bogate doświadczenie i świadomość korzyści płynących z procesu cyfryzacji pozwolą Premium TV w pełni wykorzystać potencjał reklamowy naszego nowego kanału mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.

TV PULS 2 wzmocni największy na rynku pakiet stacji o zasięgu naziemnym cyfrowym MIX MUX (obecnie w jego skład chodzą TVN7, TV Puls oraz TTV).
Kanały cyfrowej telewizji naziemnej to obecnie najbardziej dynamiczny obszar rynku TV, wg panelu Nielsen Audience Measurement już ponad 13% wszystkich gospodarstw domowych w Polsce ma dostęp do cyfrowej telewizji naziemnej. 

Premium TV to jakościowe spojrzenie na kanały tematyczne z perspektywy reklamodawcy i nadawcy. Premium TV działa na rynku od 2010 roku, w ramach TVN Media. Premium TV współpracuje obecnie z 12 kanałami: TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN 7, TVN Meteo, Religia TV,  TTV, TV Puls , PULS2, 4Fun.tv, rebel:TV, TV Disco. Obecny udział Premium TV to 9,5% w grupie komercyjnej (A1649)  i ponad 12,5 % w widowni A 16-49 z miast powyżej 50.000 mieszkańców. Oferta Premium TV obejmuje sprzedaż monokanałową, a także w pakiety demograficzne i zasięgowe: MIX MUX, MIX PLUS, MIX KOBIECY, MIX MĘSKI, MIX KIDS, MIX YOUNG.

W naszej ofercie mamy największy pakiet stacji o zasięgu cyfrowym naziemnym MIX MUX (TV Puls, TVN7, TTV, Puls2)