Kobiety z dużych miast kochają TLC!

TLC to kanał skierowany do wielkomiejskiej kobiety o czym świadczy znakomity wskaźnik AFF 226 (W 16-49, miasta 200k+, vs. A 16-49). Jeśli dodamy wysokie dochody, to AFF utrzymuje się na podobnym, wysokim poziomie: AFF 210 (W 16-49, miasta 200k+, dochód 2500PLN+ vs. A 16-49). Tematyka poruszana na TLC trafia głownie do młodych osób. Widzowie w wieku 18-34 stanowią 27% widowni kanału, to 67% więcej niż ma to miejsce w przypadku oglądalności całej telewizji. 58% widowni kanału, to osoby z wykształceniem średnim i wyższym, co jest najwyższym wskaźnikiem wśród kanałów Lifestylowych Discovery i o 32% wyższym od średniej rynkowej.

Poszukiwanie miłości to jedno z największych wyzwań, które stawia przed nami życie. Szczególnie trudne jest to dla osób, które cierpią na niewidoczne na pierwszy rzut oka schorzenia i choroby. Dokument „Kochaj mnie mimo wszystko” towarzyszy dziesiątce samotnych osób, które szukają swojej drugiej połówki. Czy podczas pierwszej randki zdecydują sie na ukrycie swoich dolegliwości? Każdy z bohaterów programu inaczej walczy ze swoją chorobą i próbuje prowadzić jak najbardziej normalne życie. Czy wszystkim uda się znaleźć miłość?

Od środy, 3 grudnia, godzina 21:00

Źródło: Nielsen Audience Measurement, 1-25 listopada 2014/2013, 06:00-25:59