DISNEY JUNIOR - JESIENNE DNI Z ULUBIONYMI BOHATERAMI SERIALI ANIMOWANYCH

Disney Junior to stacja uwielbiana zarówno przez dziewczynki, chłopców, jak i całe rodziny. Dowodem tego jest wysoki indeks dopasowania AFF w tych grupach widzów: wśród najmłodszych dzieci (AFF = 240, A 4-6), rodzin z dziećmi (AFF = 458, A 20-54 with kids 0-3) oraz kobiet z dziećmi (AFF = 522, W 20-54 with kids 0-3).

KLINIKA DLA PLUSZAKÓW – nowe odcinki od 6 sierpnia w każdą sobotę o 9:10

Miłośnicy Dosi będą mogli oglądać jej nowe przygody na kanale Disney Junior. „Klinika dla Pluszaków” to opowieść o młodej lekarce, która uczy dzieci i zabawki, jak dbać o siebie i o innych. Choć Dosia jest młodą dziewczynką, w swojej podwórkowej klinice z powodzeniem leczy wszystkie pluszowe maskotki i inne zabawki z sąsiedztwa. Każdego dnia małej lekarce z pomocą przychodzą najbliżsi przyjaciele. Poprzednie serie „Kliniki dla pluszaków” cieszyły się dużą popularnością – średnia minutowa oglądalność odcinków wynosi niemal 46k widzów.

JEJ WYSOKOŚĆ ZOSIA – premierowe emisje od 3 września, w każdą sobotę o 10:00

Tej jesieni na antenie Disney Junior znów będzie można oglądać nowe przygody Zosi. „Jej Wysokość Zosia” to opowieść o nietypowej księżniczce, która do pewnego momentu prowadziła zwyczajne życie. Wszystko zmieniło się gdy jej mama poślubiła króla. Od tamtej chwili, Zosia musi mierzyć się z życiem w królewskiej rodzinie. W ramach powitalnego prezentu otrzymała od Króla Rolanda magiczny Amulet, który czyni jej życie niezwykłym. Na przykładzie losów głównej bohaterki, seria udowadnia, że w życiu nieważne są wspaniałe sukienki i bogactwo, ale prawdziwi przyjaciele i to co leży w głębi serca. „Jej Wysokość Zosia” to seria uwielbiana przez najmłodsze grupy widzów. Świadczy o tym m.in. wysoki udział serialu wśród dzieci w wieku A 4-6 (7,8%, SHR).

MILES Z PRZYSZŁOŚCI – emisja nowych odcinków jesienią 2016

Osoby marzące o dalekich podróżach kosmicznych ucieszą się z jesiennej odsłony nowych odcinków kosmicznego serialu „Miles z Przyszłości”. Serial opowiada o losach rodziny, która jako pierwsza została wysłana do przestrzeni kosmicznej. Ich misją będzie odkrywanie nowych światów i poszukiwanie pozaziemskich form życia na pograniczu wszechświata. Tytułowy Miles, to siedmioletni chłopiec, który będzie miał okazję dotrzeć tam, gdzie jeszcze nigdy nikt w jego wieku nie dotarł.

KONKURS HASBRO LPS – sukces innowacyjnej & multi-platformowej promocji marki Klienta

Kanał Disney Junior proponuje nie tylko jakościową ofertę programową, ale również daje możliwość niestandardowej promocji marki Klienta. W maju firma HASBRO wraz z Disney Junior i Disney Channel zrealizowała interaktywny konkurs mający na celu promocję nowej linii zabawek Littlest Pet Shop. Szerokie możliwości promocji na platformie TV & Digital wpłynęły na duży sukces całej akcji -  zarejestrowano niemal tysiąc zgłoszeń, z których rozlosowano 120 nagród dla zwycięzców. Na dobre wyniki konkursu wpłynęła również część telewizyjna – spoty konkursowe emitowane w TV dotarły do ponad 3 mln dzieci w wieku 4-12 lat. Ponadto dziewczynki w wieku 4-9 lat, stanowiące grupę docelową kampanii Klienta, widziały je średnio 6 razy!

 

DANE: NAM, Q2 2016, 6:00 – 20:59, AFF vs. w grupach dziecięcych A 4-12, w grupach dorosłych A 16-49, ADEX; SHR% Programmes; AMR, Total Individuals, Programmes;