ID - W 2015 OSIĄGNĘŁO ŚWIETNE WYNIKI WŚRÓD MIEJSKIEJ WIDOWNI KOBIECEJ.

W 2015 roku (styczeń – listopad) kanał najwyższe wzrosty oglądalności kanał odnotował wśród młodych kobiet z dużych miast (W 16-34, miasta 100k+; 0,26% SHR%), które oglądały go o 72% lepiej w 2015 niż w roku ubiegłym.

We 2015 ID nadal można pochwalić się unikalnym profilem widza, o czym świadczą znakomite indeksy dopasowania w miejskich, kobiecych grupach celowych, jak AFF 257 (W 16-49, miasta vs. A 16-49). ID ma równie wysokie AFF w grupie zamożnych kobiet mieszkających w miastach - AFF 238 (W 25-49, miasta 100k+, dochód 3500 PLN+ vs. A 16-49). Jednak najwyższe AFF kanał osiąga w grupie kobiet W 16-49, odpowiedzialnych za zakupy – 349.

Średni miesięczny zasięg kanału ID w 2015, to ponad 4,5 milionów widzów.