HGTV – MAJ Z METAMORFOZAMI DOROTY SZELĄGOWSKIEJ

Po świetnych marcowych wynikach, HGTV kontynuuje dobrą passę powiększając swoje udziały, w kwietniu SHR = 0,73% wśród kobiet z większych miast (W 16-49 c50+). To o ponad 13% więcej niż w poprzednim miesiącu! Dodatkowo HGTV zgromadziło przed telewizorami ponad 7 milionów widzów. Rosnące ratingi potwierdzają status HGTV, jako dynamicznie rozwijającego się kanału. Kluczem do sukcesu jest przemyślana i różnorodna ramówka stacji – połączenie nowych produkcji polskich i zagranicznych hitów, które przyciągają przed telewizory coraz więcej nowych widzów szukających inspiracji dla swojego domu i ogrodu.

W TOP 5 najbardziej popularnych programów kwietnia wśród kobiet z miast znalazły się wyłącznie polskie programy. Najwyżej uplasowały się „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej” (AMR w grupie docelowej na poziomie 33 tys.), „Odpicowane mieszkanie” (29 tys.), „Dorota się urządza” (27 tys.), „Polowanie na kuchnię” (20 tys.) i „House Hunters: Poszukiwacze domów” (18 tys.)

W poniedziałek 17 kwietnia br. na antenie HGTV prapremierowo zadebiutowała kolejna, lokalna produkcja stacji - „Metamorfozy Doroty Szelągowskiej”. W programie Dorota pokazuje jak łatwo można zamienić każde wnętrze we wnętrze swoich marzeń. W każdym odcinku zabiera się za jedno pomieszczenie, przedstawiając jego dwie wersje stylistyczne, a co najważniejsze – robi to bez remontu. Wystarczy dobry pomysł, kilka dekoratorskich patentów i zapał do realizacji. W każdym odcinku Dorota pokaże dwie stylizacje tego samego wnętrza. Zaprosi także do swojego warsztatu, gdzie krok po kroku pokaże jak samodzielne wykonać dekoracje czy przerobić meble. Premiera programu zanotowała świetne wyniki - 1,92% SHR w grupie komercyjnej i 3,01% SHR w grupie docelowej! Kolejne odcinki będzie można obejrzeć od 14 maja.

Na antenie pojawią się też nowe odcinki 2 sezonu „Musisz to mieć”, gdzie Ania Jażdżyk oraz Karol Paciorek testują dla widzów ciekawe gadżety, dzięki którym zwykłe czynności stają się o wiele prostsze. W programie prezentowane są przedmioty nowe na rynku, które cechuje pomysłowość projektu, duża funkcjonalność i ciekawy, nowoczesny design. „Musisz to mieć” to niezbędnik dla wszystkich, którym zależy na tym, by być na bieżąco z trendami obowiązującymi w świecie nowych technologii, innowacji i ciekawych rozwiązań dla domu i ogrodu. Premiery w każdy wtorek o 22:00 na HGTV.

11 maja o 22:00 na antenie stacji pojawi się nowy projekt – „Postaw na kolor”. Raz urządzone mieszkanie szybko się nudzi. Co jakiś czas wszyscy marzą o zmianach w wystroju wnętrz, ale nie za każdym razem można pozwolić sobie na totalny remont. Projektant wnętrz, Sławek Klimek jak nikt inny potrafi ożywić nijakie i bezbarwne pomieszczenia. W każdym odcinku bohaterowie programu bohaterowie pokażą mu wnętrze, które chcą odmienić. Sławek stawia na kolor i nietuzinkowe detale. Czasem tylko tyle trzeba, żeby wnętrze przeszło niesamowitą metamorfozę, która zadowoli nawet najbardziej wybrednych właścicieli.

Zapraszamy przed telewizory!

Dane: SHR%, W 16-49, c50+, A 16-49, 01.04-24.04.2016, COV Total Individuals.