NICKELODEON - "GWIAZDKA 2016" & "ŚWIĄTECZNIE BAJECZNIE" - KOMPLEMENTARNA KOMUNIKACJA TARGETOWANA DO DZIECI I RODZICÓW

Nickelodeon to niekwestionowany lider wśród stacji tworzonych z myślą o najmłodszych odbiorcach - udział kanału w oglądalności wśród widowni dziecięcej w tym roku to aż 7,3%. Rekordowy okazał się miesiąc sierpień, kiedy wynik ten był najwyższy w historii Nickelodeon i wyniósł aż 9%, znacznie wyprzedzając pozostałe stacje profilowane do dzieci. O potencjale kanału świadczą nie tylko mocne wyniki mediowe, atrakcyjna ramówka ale także angażujące aktywności dla najmłodszych, organizowane  we współpracy z Partnerami. Letni sezon obfitował w wyjątkowe wydarzenia plenerowe dla dzieci i rodziców, m.in. „Dzień Dziecka z Psim Patrolem” zorganizowany w Złotych Tarasach, „Slime’owe Lato” w Krynicy Morskiej, cykl turniejowy „NERFmania”, czy cykl pikników rodzinnych „Dzień Zabawy z Nickelodeon”.

Stacja dzięki swojej silnej pozycji i zaangażowaniu widzów gwarantuje swoim Partnerom kontekstową i efektywną komunikację z najmłodszymi odbiorcami, tak w telewizji, jak również w internecie oraz aplikacji mobilnej Nick Play. Przykładem takiej komplementarnej i szerokiej współpracy są projekty związane ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia, kiedy oprawa graficzna stacji będzie wykorzystywać  świąteczne motywy oraz bohaterów kanału i ich gwiazdkowe, zimowe perypetie.

W tym roku kanał Nickelodeon przygotował dwie oferty dedykowane Partnerom poszukującym atrakcyjnej i wyróżniającej się komunikacji w tym wyjątkowym okresie.

W ramach projektu „GWIAZDKA 2016stacja po raz kolejny zaprosi dzieci do zabawy konkursowej w ramach przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. W minionym roku zgłoszono blisko 13 tysięcy prac! Komunikacja będzie nawiązywać do tradycji kalendarzy adwentowych – w tym roku na stronę i antenę  nick.com.pl powróci szalona rodzina świątecznych drzewek a dzieci będą  pomagać jej odnaleźć świątecznego ducha na specjalnie przygotowanym minisite  z aplikacją konkursową „Kreator  świątecznych drzewek”, w której  codziennie pojawiać się będą nowe, zwariowane ozdoby, z których będzie można stworzyć autorskie projekty konkursowe.

Drugim, bardzo wyjątkowym na antenie kanału projektem jest ofertaŚWIĄTECZNIE BAJECZNIE”. W ramach aktywności wspólnie z Partnerem stworzymy cykl tematycznych mini programów kulinarnych. Młodzi bohaterowie, a wspólnie z nimi mali widzowie, będą uczestniczyć w przygotowywaniu pysznych potraw z różnych rejonów świata, a przy okazji dowiedzą się o wielu interesujących obyczajach kulturowych związanych z obchodami Świąt w innych państwach. Dodatkowo program będzie wspierała podstrona na nick.com.pl, gdzie dzieci będą mogły obejrzeć każdy z odcinków, znajdą dokładny przepis wraz z opisem wykonanie każdego dania oraz będą mogły sprawdzić swoją wiedzę w specjalnie przygotowanym quizie edukacyjnym i wygrać atrakcyjne nagrody od Partnera programu.

Wszystkich zainteresowanych współpracą przy projektach Nickelodeon „GWIAZDKA 2016” oraz „ŚWIĄTECZNIE BAJECZNIE” zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym Premium TV oraz Brand Solutions Viacom International Media Networks.


Dane: NAM, I-VIII.2016; SHR%, A 4-12, DP 06:00-21:00.