FOOD NETWORK NIE ZWALNIA TEMPA!

Kanał Food Network cieszy się coraz większą popularnością. W grupie komercyjnej jego udziały wzrosły o prawie 70% SHR% w porównaniu do roku 2017 (0,14% SHR% w 2017 i 0,24% SHR% w roku 2018)! W jakościowej grupie kobiet z wyższym wykształceniem ten udział wzrósł niemal dwukrotnie (0,14% SHR% w 2017 w porównaniu do 0,30% SHR% w 2018)!

Kanał jesienią zaproponował widzom Food Network szereg premierowych formatów, które osiągnęły znakomite wyniki. W październiku na antenę powróciła Magda Gessler i jej „Sexy kuchnia”. Oryginalny format przyciągnął widzów przed telewizory i w efekcie uzyskał niemal 0,5% SHR% oraz AFF=188 w grupie kobiet z miast. Magda Gessler doskonale wie jak uwodzić w kuchni i po raz trzeci wróci na antenę Food Network ze swoim autorskim programem już wiosną! Prowadząca zdradzi kilka pomysłów na to, jak ze znanych wszystkim potraw stworzyć dania, które rozpalają zmysły.

W listopadzie swoją premierę miał nowy format Darii Ładochy, która wraz z córkami dzieli się swoimi poradami dotyczącymi gotowania. Widzowie docenili „Patenciary”, dzięki czemu premierowe odcinki uzyskały 0,4% SHR% oraz wysoki indeks dopasowania AFF=181 w grupie kobiet z miast. Wiosną przyszłego roku Daria powróci z kolejnym sezonem swojego autorskiego programu i pokaże widzom proste, efektowne i przydatne sztuczki, których warto używać w kuchni. Dzięki swoim patentom w 5 minut wyczaruje dania, które zrobią wrażenie na gościach i domownikach. Sprawi, że skomplikowane kuchenne czynności staną się proste. W każdym odcinku Daria zaprezentuje kilka patentów związanych z tematem odcinka, a wszystko to na przykładach szybkich mini-przepisów.

Dane: NAM, DayParts, I-XI 2018 vs. I-XI 2017, SHR% A 16-49, W16-49 edu high, Programmes, IX-XI 2018, W16-49 C50+, SHR%, AFF vs. A 16-49, 06:00-25:59