DZIEŃ ZABAWY NICKELODEON – SPEKTAKULARNY EVENT Z BOHATERAMI KULTOWYCH ANIMACJI

Nickelodeon to niekwestionowany lider wśród kanałów cab-sat tworzonych z myślą o najmłodszych widzach. W pierwszej połowie 2019 roku, Nickelodeon, Nick Jr. i NickToons osiągnęły udział na poziomie 10,4% w grupie A4-12! Oprócz dobrych wyników telewizyjnych, jak co roku stacja organizuje niezwykłe wydarzenie, jakim jest Dzień Zabawy Nickelodeon.

Brand Solutions VIACOM we współpracy z Premium TV zaprasza do partnerstwa przy spektakularnym Dniu Zabawy Nickelodeon, którym już od 6 lat z przytupem wspólnie z dziećmi i całymi rodzinami żegna wakacje i wita szkołę. Wydarzenie odbędzie się 31 sierpnia, od godziny 10:00. 

Stacja troszczy się o zdrowie, dobre samopoczucie i prawidłowy rozwój dzieci. Dzień Zabawy Nickelodeon przypomina o tym, jak istotny jest ruch na świeżym powietrzu, oferując pełne sześć godzin zabawy, sportowe wyzwania dla rodzin, a także ciekawe warsztaty i konkursy z nagrodami. Podstawowym założeniem akcji jest zaangażowanie dzieci i ich rodziców w znalezienie równowagi pomiędzy czasem spędzanym przed telewizorem i na zewnątrz, dlatego tego dnia na antenie Nickelodeon zamiast animacji pojawi się „czarny ekran”. Wyłączając program na cztery godziny, kanał chce zachęcić do zabawy na świeżym powietrzu. Podczas Dnia Zabawy Nickelodeon dzieci będą miały okazję przebiec mini maraton, pokonać tor przeszkód, wziąć udział w różnego rodzaju grach zręcznościowych, a także podejmować inne wyzwania przygotowane dla całej rodziny.

Dzień Zabawy Nickelodeon to zdecydowanie najciekawszy projekt niestandardowy na rynku, skupiony na okresie back2school!

W ramach współpracy Partnerzy otrzymają komplementarną ofertę niestandardową zawierającą szerokie możliwości reklamowe:

  • Specjalna strefa Partnera z atrakcjami dla dzieci i ich rodziców;
  • Świadczenia on-air: spoty eventowe, tagi partnerskie oraz dla Partnerów, którzy zainwestują w złoty pakiet mediowy, relacja ze strefy Partnera z emisją na antenie Nickelodeon;
  • Online: branding Partnera na stronie wydarzenia oraz dedykowana podstrona www, wsparcie online (m.in. informacja na stronie głównej Nickelodeon);
  • Social Media: wpisy informujące o partnerstwie na Facebooku Nickelodeon i Nick Jr., posty partnerskie na Instagramie.

W zeszłym roku zaufali nam: Apart, Microsoft, Simba, Spin Master, Piccolo, STARPAK, My Fairy Garden i Cyfrowy Polsat.

Wszystkich Partnerów zainteresowanych obecnością w projekcie, zapraszamy do kontaktu z Działem Brand Solutions VIACOM oraz przedstawicielami Działu Handlowego Premium TV, którzy wspólnie koordynują sprzedaż oferty.

Dane: NAM, H1 2019, 06:00-20:59, A4-12 SHR%, Dayparts.