DZIEŃ DZIECKA Z KANAŁAMI Z RODZINY NICKELODEON – DEDYKOWANY EVENT Z BOHATERAMI BAJEK!

W Dzień Dziecka zaprosimy dzieci na wyjątkowe spotkania z bohaterami Nick Jr.! Event odbędzie się w jednym z warszawskich centrów handlowych.

Każda strefa dedykowana będzie innym postaciom z ulubionych bajek Nick Jr. Nie zabraknie angielskich zabaw z Dorą, w czasie których dzieci poznają podstawowe zwroty i słówka. UmiZooomi to kolejna strefa, w której dzieci będą uczyć się poprzez zabawę! Bohaterowie bajki uczą dzieci jak wykorzystać proste zasady matematyczne w życiu codziennym. W strefie tej dzieci będą bawić się na specjalnej interaktywnej ściance. Z kolei w strefie Shimmer i Shine każde dziecko będzie mogło pomalować sobie buźkę i wcielić się w ulubioną postać z bajek Nick Jr. Zaprosimy również dzieci do bąbelkowej strefy Gupików. Dopełnieniem atrakcji będzie strefa zabawy i chilloutu u Blaze’a i jego mega maszyn, gdzie dzieci odpoczną po atrakcjach, pobawią się zabawkami z linii Blaze i obejrzą ulubione bajki.

Dodatkiem atrakcji w strefach będą konkursy na scenie prowadzone przez Adriana Woźnego. Prowadzący poprowadzi konkursy na sprawdzenie wiedzy o bajkach oraz rodzinne konkurencje. Będzie możliwość wygrania wyjątkowych nagród!

W ramach współpracy partnerskiej przy Dniu Dziecka Reklamodawcy otrzymują komplementarną ofertę zawierającą szerokie możliwości reklamowe:

  • EVENT: niepowtarzalny event, którego Partner będzie integralną częścią! A wszystko to w bezpiecznym środowisku dla dzieci przepełnionym zabawą, nauką, humorem i pozytywną energią!
  • ŚWIADCZENIA ON-AIR: tagi partnerskie, spoty, skrzydełka, relacja ze strefy Partnera na antenach Nickelodeon, Nick Jr. oraz NickToons;
  • ONLINE: branding i podstrona Partnera na stronie nick.com.pl, double billboard, pre-roll, takeover strony głównej;
  • SOCIAL MEDIA: wpisy informujące o partnerstwie na Facebooku Nickelodeon, Facebooku Nick Jr. oraz Instagramie Nickelodeon;
  • DZIAŁANIA MARKETING & PRESS: umieszczenie informacji o partnerstwie w materiałach promujących Dzień Dziecka

Sprzedaż oferty wspólnie koordynują Dział Sprzedaży Premium TV oraz Dział Brand Solutions Viacom.

Nickelodeon to niekwestionowany lider wśród stacji dziecięcych! W rankingu stacji kablowo-satelitarnych znalazł się na 2 miejscu z udziałem 5,52%, tuż za nim uplasował się Nick Jr. z 4,73% SHR!

Zapraszamy do kontaktu!

Dane: NAM, SHR%, A 4-12, 01.01-29.03.2018, 06:00-21:00