DISCOVERY CHANNEL Z REKORDOWYMI WZROSTAMI W 2013!

Od wielu lat Discovery Channel jest niekwestionowanym liderem w kategorii kanałów dokumentalnych ze średniorocznym 30% udziałem w tej kategorii w 2013 roku, w męskiej widowni z dużych miast (TG: M16-49 m100k+) oraz 23% udziałem w grupie ogólnej (TG: A 16-49).

W 2013 roku stacja uzyskała rekordowy 2,04% udział w rynku telewizyjnym wśród mężczyzn (TG: M1649 c100+) umacniając swoją wiodącą pozycję wśród stacji o profilu męskim, z imponującym wzrostem +47% w stosunku do 2012 roku.

Discovery Channel pozostaje w ścisłej czołówce kanałów kablowo-satelitarnych przy również rekordowym wzroście udziału w grupie ogólnej 16-49 : o 27% rok do roku osiągając najwyższy w historii udział w rynku (1,1% w roku 2013).

W roku 2013 na antenie Discovery Channel miało miejsce wiele  cieszących się ogromną popularnością premier skierowanych głównie do widowni męskiej.

Prawdziwym hitem był serial Więcej Niż Magia, którego  premierowe odcinki docierały średnio do 435 tys. widzów (TG: A4+), a najlepszy odcinek miał ponad 7% udział wśród wielkomiejskiej widowni męskiej. Bardzo popularna była Gorączka Złota, której najlepsze odcinki  gromadziły ponad 4% mężczyzn.

Najciekawszym weekendowym serialem byli Łowcy Okazji, których najlepsze odcinki osiągały ponad 5% udział w oglądalności wśród mężczyzn z dużych miast (a najlepszy nawet 7,3%).  Znany i lubiany  serial motoryzacyjny Fani Czterech Kółek przyciągał swoich fanów odnotowując udziały ponad 6% w męskiej grupie.

DANE: NAM; 2013, cała doba; SHR%, AMR, COV; A4+, A1649, M1649miasta100+.