DISCOVERY CHANNEL - OGLĄDAJ SURVIVALOWE ZMAGANIA ŚMIAŁKÓW WALCZĄCYCH O WYJAZD NA TAJEMNICZĄ WYSPĘ!

18 śmiałków staje do walki o spełnienie swojego marzenia – odkrycia swojej drugiej natury i przeżycia przygody życia na egzotycznej wyspie, gdzieś na końcu świata. Brzmi świetnie? Tak, ale jest haczyk... To nie będą wakacje pod palmą! Żeby znaleźć się w finałowej szóstce Ekspedycji i wyjechać w podróż na tajemniczą wyspę, kandydaci muszą opuścić swoją strefę komfortu i w dzikiej głuszy Bieszczad pokonać własne słabości, lęki, pot i łzy.

To będzie prawdziwa lekcja przetrwania i współpracy, do której przygotują bohaterów eksperci: Naval były żołnierz GROM, ekspert do spraw survivalu oraz psycholog - Inga Nowak-Dusza. Przez 3 dni osiemnastka półfinalistów będzie musiała sprostać różnym wyzwaniom: samodzielna budowa szałasu i nocleg w sercu bieszczadzkich lasów, rozpalenie ogniska bez użycia zapałek czy znalezienie pożywienia – to tylko ich namiastka. Komu uda się pokonać własne słabości? Czy każdy z nich jest naprawdę gotowy, aby odkryć w sobie drugą naturę? Program to produkcja Discovery Polska w partnerstwie z Żywiec Zdrój.

W pierwszym półroczu 2017 Discovery Channel osiągnął porównywalne wyniki oglądalności jak te w roku ubiegłym. Największe wzrosty udziałów w oglądalności kanał uzyskał w męskich grupach z wysokimi dochodami: +41% (M16-29, dochód 3000PLN+), czy +20% (M16-49, dochód 5000PLN+).

Discovery Channel skupia męską, miejską i zamożną widownie o czym świadczą znakomite indeksy Affinity w tych grupach, takie jak AFF 169 (M25-54, miasta 100k+ vs A16-49), AFF 165 (M16-49, miasta 50k+ vs A16-49), czy wśród mężczyzn z wysokimi dochodami AFF 157 (M16-49, miasta, dochód 3000PLN+ vs A16-49.

Kanał w okresie styczeń – czerwiec 2017 miesięcznie docierał do ponad 8,2 mln osób (A4+).

Ekspedycja - odkrywcy drugiej natury (8x30) Czwartek, od 13.07 @ 22:00 – TBC

Źródło: Nielsen Audience Measurement; TG: A16-49; 02:00-25:59; 01/01-30/06/2017 vs. 01/01-30/06/2016. Zasięg miesięczny dla grupie A4+ (styczeń – czerwiec 2017).